x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

2025, anul autonomiei complete

0
Autor: Tudorel Muşat 13 Feb 2020 - 20:10
2025, anul autonomiei complete


Automobilele bazate pe sisteme care vor prelua complet rolul șoferului ar putea fi întâlnite pe străzi peste cinci ani. Este termenul lansat de compania germană Bosch, unul dintre liderii dezvoltării de tehnologii în domeniu, câteva dintre ele chiar cu ajutorul inginerilor români. Bosch susține că deține toate resursele tehnice pentru a lansa un vehicul 100% autonom, fiind nevoie doar de o perioadă de testare a tehnologiei. Problema majoră acum este de natură non-tehnică și privește în special legislația și reticența oamenilor de a se lăsa pe mâna roboților. Conform companiei citate, cel mai probabil automobilele autonome vor fi folosite cu precădere în ride-sharing și transportul comercial. Uber, de exemplu, a reprimit licența de a testa automobile autonome pe drumurile publice, după ce aceasta fusese suspendată în urma accidentului mortal produs în Arizona în martie 2018. Noile condiții acordate de statul California prevăd obligativitatea ca mașina autonmă să fie secondată de un șofer de siguranță.

 


 

Serviciul de email marketing furnizat de