x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Adio, taxa Oxigen

0
Autor: Tudorel Muşat 26 Feb 2020 - 18:00
Adio, taxa Oxigen


Primarul Gabriela Firea a anunțat că renunță la taxa Oxigen. Motivul invocat de edil este “valul uriaș de respingere” pe care l-a constatat după sondajul făcut pe Facebook și ca urmarea a mesajelor primite pe adresa de e-mail a primăriei. „Decizia se va transforma într-o hotărâre CGMB în luna martie. Renunţ la vinieta antipoluare, pentru că trebuie să-i ascult pe toţi bucureştenii. Voi veni cu un proiect de anulare, dar nu înseamnă că abandonăm lupta. Ne vom intensifica presiunea legitimă asupra Guvernului pentru centura ocolitoare a Capitalei”, a declarat primarul Gabriela Firea. Taxa a fost introdusă în urma unei hotărâri de Consiliu adoptate în noiembrie 2019. Spre finalului anului, ea a fost prorogată până la 1 martie 2020 pentru ca cetățenii să se informeze. De la 1 martie 2020, toate mașinile cu norma de poluare non-Euro, Euro 1, Euro 2 și Euro 3 urmau să plătească taxa Oxigen pentru a putea circula în continuare în București. Mai mult, mașinile non-Euro, Euro 1, Euro 2 urmau să nu mai aibă acces în zona ZACA trasată prin centrul Capitalei. Din cele 1,4 milioane de vehicule înmatriculate pe București și Ilfov, peste un milion erau vizate de taxa Oxigen, din care 318.000 urmau să fie interzise în centrul Capitalei. Un număr de 440.000 de mașini Euro 4 urmau să fie supuse taxării din 2021. În ciuda numărul mare de automobile vizate, numărul de abonamente cumpărate până acum nu depășește suta. Taxa va fi abrogată, dar Bucureștiul rămâne în topul celor mai poluat orașe din Europa.

 

Citeşte mai multe despre:   taxa Oxigen,   gabriela firea

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de