x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Automobile Volkswagen și Seat din România, chemate în service pentru remedierea unor defecțiuni

0
10 Feb 2019 - 18:02
Automobile Volkswagen și Seat din România, chemate în service pentru remedierea unor defecțiuni


Porsche România a demarat o campanie de rechemare în service a autovehiculelor marca Volkswagen, modelul T-Roc, şi marca Seat, modelele Ibiza (KJ1) şi Arona (KJ7), din cauza unor probleme legate de spoiler şi, respectiv, piuliţa frânei de imobilizare.
În primul caz, Volkswagen AG a constatat că la autovehiculele T-Roc dintr-un interval de fabricaţie limitat este posibil ca, din cauza unei îmbinări prin lipire efectuată necorespunzător, partea superioară a spoilerului spate să se desprindă de pe partea inferioară. Lucrările în atelier durează între 3 şi 5 ore.
În România, sunt vizate 355 de autoturisme model T-Roc.
În cel de-al doilea caz, Seat a constatat că la anumite autovehicule model Ibiza (KJ1) şi Arona (KJ7), cu frâne cu tambur spate (cod PR: 1KA sau 1KG), fabricate în perioada 31.10.2016 - 06.11.2018, frâna de imobilizare trebuie reglată (frânele cu tambur) şi piuliţa de reglare asigurată cu o contrapiuliţă. Operaţia durează aproximativ 30 de minute.
Compania precizează că în România nu au fost înregistrate accidente.
Un număr de 80 de autoturisme Seat sunt vizate în România. 

AGERPRES

Citeşte mai multe despre:   Volkswagen,   seat

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de