x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Coronavirusul lovește piața auto

0
Autor: Tudorel Muşat 26 Feb 2020 - 18:50
Coronavirusul lovește piața auto


Industria auto este serios lovită de criza coronavirusului chinezesc. Piața auto din China, cea mai mare și mai dinamică la nivel mondial în ultimii ani, a cunoscut o contracție nemaiîntâlnită. Vânzările de mașini au scăzut cu 92% în prima jumătate a lunii februarie. Potrivit Asociației Constructorilor de Autovehicule din China în prima săptămână a lunii februarie s-au comercializat, în medie, doar 811 unități pe zi, în scădere cu 96%. Ulterior, în a doua săptămână, vânzările medii au ajuns la 584 de unități pe zi. „Practic, nu a fost nimeni în showroom-uri în prima săptămână a lunii februarie, întrucât cei mai mulți oameni au stat acasă”, este explicația oficială. Coronavirusul lovește puternic și în producătorii auto din Europa. Audi a confirmat că va opri producția SUV-ului electric e-tron pentru „câteva zile” din cauza lipsei unor componente, fără să confirme sau să infirme că ar avea o problemă cu furnizarea bateriilor. Chiar dacă există producție de baterii și în uzinele din UE, lipsește materia primă pentru acumulatori și aceasta având ca țară de proveniență tot China.

 

 

Citeşte mai multe despre:   coronavirus

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de