x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

De ce e haos în trafic

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 04 Dec 2019 - 18:30
De ce e haos în trafic


Şoferii români depăşesc viteza legală şi parchează pe unde apucă. Aceasta este concluzia unui studiu despre mobilitatea în trafic realizat de Continental și Academia Titi Aur, care arată că peste 70% dintre cei care conduc fac aceste lucruri cu bună-ştiinţă. Pe de altă parte, toţi cei intervievaţi sunt de părere că traficul s-a înrăutățit în ultimul an şi pun asta pe seama aglomerației și a lipsei de civilizație. În topul încălcărilor la adresa Codului Penal se situează depășirea vitezei legale (69%), parcarea în locuri interzise (46%) și vorbitul la telefon fără handsfree când se află la volan (31%). Studiul scoate în evidență faptul că șoferii conduc în medie 22.000 km pe an, alimentează cu combustibil la o oprire la pompă în valoare de 154 lei, verifică uzura anvelopelor în medie o dată pe lună, iar presiunea anvelopelor aproape de două ori pe lună. Șoferii tineri, în procent mai mare (53%), verifică presiunea săptămânal sau la cel mult 2-3 săptămâni, spre deosebire de șoferii mai vârstnici (35-40%), se arată în s


 

Ştiri din .ro


Serviciul de email marketing furnizat de