x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Declinul limuzinei clasice

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 13 Mar 2019 - 20:10
Declinul limuzinei clasice


Prăbușirea pieței auto de mașini cu propulsie clasică din Asia, și în special în China, și noul standard de măsurare a emisiilor poluante WLTP au dus la un declin semnificativ înregistrat de producătorii premium germani luna trecută. Mercedes-Benz, BMW și Audi au avut scăderi de peste 5%. Mercedes a comercializat 153.000 de unități la nivel global în februarie, în scădere cu 6,7% comparativ cu perioada similară a anului trecut, BMW a vândut 148.000 de unități în luna februarie și a marcat o scădere de 4,7%. Bavarezii susțin că scăderea vânzărilor este generată de schimbarea generației pentru Seria 3. În schimb, în materie de electrice, BMW remarcă o creștere cu aproape 20% a vânzărilor pentru modelul electric i3. Audi a avut un declin de 8,5% și a vândut 120.000 de mașini. Culmea este că Audi a crescut ușor, circa 1,8%, în China, pe o piață care a înregistrat o contracție de 14%. De altfel, cea mai mare piață auto din lume, cea comunistă chineză, se află în cea de a opta scădere consecutivă. În schimb, cumpărătorii chinezi au preferat automobilele electrice și hibride, care au înregistrat o creștere a vânzărilor cu peste 53%.

 


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de