x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Erorile sistemelor inteligente

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 15 Mai 2019 - 18:30
Erorile sistemelor inteligente


Un studiu realizat recent de J.D. Power a urmărit să afle care dintre sistemele inteligente folosite pe noile autoturisme generează cele mai multe erori. Jumătate dintre cele mai frecvente probleme de fiabilitate raportate de șoferi fac parte din categoria celor care includ sistemele audio, sistemele de comunicații, entertainment și navigație, scrie automarket.ro. Navigaţia este cea mai deficitară, furnizând 16,6 probleme la 100 de mașini analizate. Asistenţii pentru monitorizarea unghiului mort au dat rateu cu o rată de 2,4%, în vreme ce Cruise Controlul a avut o rată de eroare de 1,5%. Cele mai afectate sunt modelele premium pentru că ele benficiază de cele mai noi introduse tehnologii inteligente. "Este clar că producătorii au încă de lucru pentru a perfecționa aceste sisteme, în special constructorii premium. Pentru producători va fi vital să câștige încrederea clienților dacă vor să-i convingă că mașinile autonome reprezintă viitorul", a precizat Josh Halliburton, șeful J.D. Power pentru Europa. Studiul a fost realizat pe 11.500 de autoturisme, care au avut în dotare 177 de sisteme și tehnologii.


 


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de