x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Goana după baterii

0
Autor: Cătălin F Vărzaru 02 Oct 2019 - 20:10
Goana după baterii


Producția tot mai mare de mașini electrice și valul fără precedent de noi modele care se anunță în următorii ani fac ca cererea de acumultatori să fie imensă. Constructorii europeni din industria auto au ca furnizori de acumulatori, în acest moment, producători precum CATL (China), LG Chem și Samsung (Coreea de Sud), dar vor să reducă dependența de asiatici prin construirea de fabrici pe teritoriul UE. Principala piedică este legată de protecția mediului, un producător de acumulator fiind un mare poluator. Renault și-a anunțat intenția de a face baterii în Europa, dar analizează dacă strategia este eficientă din punct de vedere al costurilor, mai ales al celor care implică forța de muncă și facilitățile pentru respectarea prevederilor în materie de protecția mediului. Franța și Germania au pus în luna aprilie bazele unui proiect european pentru producția de baterii pentru automobile electrice, iar grupul PSA Peugeot-Citroen, inclusiv cu brandul Opel, precum și producătorul de baterii Saft s-au alăturat demersului. Pe de altă parte, BMW alături de producătorii de baterii BASF, Varta și BMZ, au anunțat că vor lua parte la proiectul european. Și VW a demarat un proiect-pilot în orașul Salzgitter, producția de serie urmând să înceapă însă abia în 2024.

 


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de