x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Mazda6: tracţiune 4x4 şi sisteme de siguranţă noi pentru versiunea 2015

0
Autor: Sebastian S. Eduard 14 Ian 2015 - 18:33
Mazda6:  tracţiune 4x4 şi sisteme de siguranţă noi pentru versiunea 2015


Începând cu a doua jumătate a lunii februarie, ediţia 2015 a Mazda6 va fi disponibilă şi în România.
Limuzina vine cu cu sisteme de siguranţă noi. Sistemul Blind Spot Monitoring (BSM), de monitorizare a unghiului mort dezvoltă caracteristicile sistemului existent, Rear Vehicle Monitoring (RVM) şi în acelaşi timp, face loc tehnologiei Rear Cross Traffic Alert (RCTA) care îl avertizează pe şofer asupra apropierii de vehicule sau orice alt obstacol, când maşina se deplasează cu spatele. Lane-Keep Assist System (LAS), pentru păstrarea benzii de mers asistă direcţia (printre altele) şi ajută la prevenirea schimbărilor neintenţionate de bandă, completându-l, astfel, pe cel de avertizare pentru depăşirea benzii de mers (LDWS). Sistemul de alertă şofer reprezintă o premieră pentru Mazda. Acesta supraveghează starea conducătorului şi îi recomandă o pauză în cazul în care detectează o schimbare în comportamentul său. Totodată, tehnologia Smart City Brake Support Forward/Reverse (SCBS F/R) a adăugat funcţia de marşarier la sistemul actual de Frânare inteligentă în oraş (SCBS), care frânează în mod automat în cazul în care există un risc crescut de coliziune.

Mai mult, Mazda6 2015 combi cu motor diesel SKYACTIV-D 2.2 va fi disponibil împreună cu noua generaţie a sistemului de tracţiune integrală Mazda. Acesta prezintă primul sistem de avertizare din lume în cazul patinării roţilor din faţă.

Versiunea 2015 Mazda6 primeşte şi interfaţa om-maşină de nouă generaţie (HMI). Autovehiculul mai beneficiază şi de sistemul de conectivitate smartphone în interiorul maşinii MZD Connect, de display-ul tactil de 7 inch, de caracteristici noi de infotainment şi de un head-up display. O altă premieră pentru Mazda este reprezentată de frâna de parcare electrică, care înlocuieşte maneta clasică.

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de