x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Nava-amiral a SEAT

0
03 Apr 2019 - 20:50
Nava-amiral a SEAT Kathrin Weident


Cel mai mare SUV SEAT a fost lansat în România la un preț de pornire de 26.754 de euro. Tarraco este conceput pentru şoferii care au nevoie de un automobil cu 5 sau 7 locuri, de mari dimensiuni, pentru că are o lungime de 4.735 mm şi o înălţime de 1.658 mm, și se bazează pe tehnologii dezvoltate de inginerii de la VW, SUV-ul fiind ridicat pe arhitectura platformei MQB-A, cu ampatament lung. Tarraco este inspirat de vechiul nume al orașul mediteranean Tarragona, centru istoric și cultural spaniol, dar fratele mai mare al lui Ateca şi Arona este construit în fabricile germane de la Wolfsburg. Tarraco va fi disponibil în România în două variante de motoare pe benzină: un motor cu patru cilindri 1,5 TSI de 150 CP, cu transmisie manuală cu şase trepte şi tracţiune faţă, precum şi un motor de 2,0 litri, de 190 CP, cu transmisie automată DSG cu şapte trepte şi tracţiune integrală 4Drive. De asemenea, sunt disponibile două motoare diesel, ambele 2,0 TDI, cu puteri de 150 CP şi 190 CP. "Vom miza în continuare pe diesel, fiind convinși că sunt motorizări care vor fi capabile să ne ajute să atingem ținta normelor de poluare pentru anii următori", a declarat Brent Valmar, director general Porsche România. Despre cum se mișcă Tarraco și ce dotări are, veți putea citi într-un articol viitor.

 

Citeşte mai multe despre:   SUV SEAT

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de