x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Nissan a lansat maşina de 5.000 de euro pe piaţa indiană. Vezi cum arată Datsun GO

0
15 Iul 2013 - 17:02
Japonezii de la Nissan, partenerul Renault, au lansat pe piaţa din India noul model de 5.000 de euro, Datsun GO, care, sub marca niponă  ar urma să joace acelaşi rol ca şi Dacia pentru Renault.

Carlos Ghosn, directorul general de la Renault şi Nissan, a fost cel care a dezvăluit mica berlină cu cinci uşi, de mărimea unui Renault Twingo. Nissan are de gând să vândă maşina pe piaţa din India începând din 2014, la un preţ de cost de 400.000 de rupii, echivalentul a 5.200 de euro. De asemenea, maşina ar urma să fie vândută şi în Rusia, Indonezia şi Africa de Sud.

Marca de automobile Datsun a debutat în Japonia în 1932, însă în anul 1981 compania Nissan a decis să renunţe la această marcă pentru a-şi unifica linia de modele sub marca Nissan.

Expansiunea rapidă spre India reflectă eforturile lui Carlos Ghosn de a căuta oportunităţi de creştere dincolo de pieţele mature, unde se constată un declin al cererii de vehicule. Vânzările pe pieţele amergente, precum India, Brazilia, Rusia şi China, au reprezentat anul trecut 30% din vânzările globale ale Renault-Nissan, de 8,1 milioane de vehicule.
Citeşte mai multe despre:   datsun,   Nissan,   automobile dacia renault,   india,   masina de 5.000 de euro

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de