x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Povestea lui Aero 30. Mașina Regelui, campioana eleganței

0
Autor: Cătălin F Vărzaru 17 Iul 2019 - 20:10
Povestea lui Aero 30. Mașina Regelui, campioana eleganței CIPRIAN MIHAI


Modelul Aero 30 care a aparţinut Majestăţii Sale Regele Mihai I a câștigat cea de a IX-a edițe a Concursul de Eleganţă Sinaia primind trofeul „Best of Show”. Modelul Aero 30, fabricat în 1936, a fost oferit Regelului Mihai, pe vremea când Majestatea Sa avea doar 16 ani, de către preşedintele Cheosolovaciei Edvard Benes. Roadsterul a fost al treilea automobil din colecţia personală a Regelui. La abdicarea forțată a Regelui, după plecarea în exil, automobil a fost cumpărat de unul din membrii Gărzii Regale. Din cauza unor probleme tehnice și a lipsei pieselor de schimb, roadsterul a fost abandonat, ceea ce l-a salvat de la confiscarea de către regimul comunist al vremii. În 1950 a fost cumpărat de Bella Neugebauer şi reparat. Intrat în colecţia familiei Hani, Aero 30 a primit o ultimă restaurare şi a fost astfel prezentat în cadrul Concursului. Roadsterul are un motor de 998 cc în doi cilindri care produce 26 de cai putere. Atinge o viteză maximă de 105 km/h și a fost fabricat în 7.780 de exemplare până în 1940.

 


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de