x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

PSA a pus ochii pe Jaguar Land Rover

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 10 Apr 2019 - 18:30
PSA a pus ochii pe Jaguar Land Rover


Brexitul ar putea transfera o importantă marcă britanică din portofoliul indienilor de la Tata, în cel al francezilor de la PSA. Carlos Tavares a declarat că ar fi interesat de o achiziție sau fuziune cu Jaguar Land Rover, fiind dornic să aibă branduri premium în portofoliu, câtă vreme activitatea grupului nu va fi “tulburată”. CEO de la PSA a mai cochetat în trecut și cu o posibilă fuziune cu Fiat-Chrysler. Dar dinspre regat nu vin vești bune pentru Tavares pentru că Jaguar Land Rover tocmai ce s-a alăturat producătorilor de automobile care au oprit temporar producţia, timp de cinci zile, din cauza evenimentelor legate de Brexit, informează Reuters. Grupul JLR a fost nevoit să reducă producţia anul trecut, confruntându-se cu scăderi ale vânzărilor, parţial din cauza reducerii interesului faţă de vehiculele cu motor diesel. Producătorii de automobile din insulă se confruntă cu o serie de riscuri generate de Brexit, printre care întârzieri, birocraţie vamală nouă, necesitatea recertificării modelelor şi taxe vamale de până la 10% în cazul vehiculelor finite.

 


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de