x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Recall greu la Dieselgate

0
06 Iun 2019 - 19:30
Recall greu la Dieselgate


România se află pe ultimul loc în UE în privinţa rechemărilor care au avut loc în urma scandalului Dieselgate. Doar 37% dintre mașinile Grupului Volkswagen înmatriculate în România afectate de softul mincinos au fost remediate de constructorul german. Ţara noastră este urmată de Polonia (45%) și Croația (46%), în timp ce toate celelalte state au un procentaj de remediere de cel puțin 50%. Cifrele apar într-o analiză publicată recent de Federaţia Europeană pentru Transport şi Mediu. Germania este țara în care Grupul Volkswagen a remediat cele mai multe mașini: 99% dintre unitățile echipate cu motorul EA189 și 70% dintre unitățile echipate cu alte motoare Volkswagen. La ceilalţi constructori afectaţi de scandalul emisiilor, Alianța Fiat-Chrysler a remediat deja 83% dintre mașini, printre care și 85% dintre unitățile Fiat 500X, în timp ce Mercedes-Benz a atins un procent de 74% pentru Clasa A, Clasa B, CLA și GLA. 70% dintre unitățile Opel Insigna au fost remediate, la fel ca 88% dintre unitățile Renault Kadjar și Captur. În schimb, cel mai mic procent este trecut în dreptul modelelor Opel Cascada și Zafira, de numai 12. Scandalul Diesel a afectat peste 43 de milioane de unităţi din UE.


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de