x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Restructurări masive la VW

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 20 Mar 2019 - 19:30

Volkswagen a anunţat că ar putea renunţa la 7.000 de angajaţi, din cei 600.000 de angajaţi, şi are în plan vânzarea unor mărci din portofoliu. Restructurările au ca scop creşterea productivităţii şi economii anuale de 5,9 miliarde de euro până în 2023. „Măsurile din programul de îmbunătăţire a câştigurilor vor permite brandului nostru să ajungă la o marjă de profit la 6% în 2022”, a declarat Arno Antlitz, membru al boardului Volkswagen, citat de automarket. Marja de profit a VW a scăzut la 3,8% anul trecut, de la 4,2% în 2017, în urma investiţiilor masive în vehicule electrice. Şeful VW, Herbert Diess, a anunțat că VW analizează în prezent inclusiv posibilitatea de a renunța la unul dintre cele 12 branduri pe care le deține, dar au fost excluse din start Skoda şi Porsche. VW vrea ca până în 2028 să aibă aproximativ 70 de modele exclusiv electrice. În următorii zece ani, compania ar urma să producă 22 de milioane de vehicule electrice, faţă de obiectivul iniţial de 15 milioane de unităţi. Pe de altă parte, conform lui Herbert Diess, „producerea unui model electric presupune cu 30% mai puţin efort decât în cazul maşinilor care au motoare cu combustie internă. Aceasta înseamnă că va trebui să reducem numărul locurilor de muncă”.

 

 


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de