x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Revoluție la baterii

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 06 Noi 2019 - 20:30
Revoluție la baterii


O nouă tehnologie inventată recent de cercetătorii de la Penn State University ar putea revoluționa piața acumulatorilor auto și odată cu ea, pe cea a mașinilor electrice. Americanii au reușit să producă o baterie despre care susțin că se poate încărca în 10 minute, pentru a oferi o autonomie de 300 până la 500 km, în funcție de putere motoarelor pe care le deservește. Asta ar însemna că se reduce semnificativ timpul de reîncărcare a unui automobil electric până aproape de cel folosit de un vehicul cu combustibili clasici. Mai mult, durata de viață a acumulatorilor ar fi de 2.500 de cicluri, echivalentul a cel puțin 750.000 km. Singura problemă descoperită în timpul testelor este legată de temperatura pe care o atinge bateria în timpul încărcării, ceea ce limitează atât capacitatea ei de încărcare, cât și timpul necesar pentru această operațiune. Potrivit inventatorilor, pentru a preveni o degradare rapidă cauzată de încărcarea rapidă este necesar ca temperatura să nu depășească 60 de grade, lucru care probabil că va fi rezolvat în perioada următoare.

 


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de