x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Schimbare majoră la BMW. Se întâmplă pentru prima dată în ultimii 20 de ani

0
05 Mar 2020 - 08:51
Schimbare majoră la BMW. Se întâmplă pentru prima dată în ultimii 20 de ani bmw.com
Vezi galeria foto


BMW își schimbă logo-ul, pentru prima dată în ultimii 20 de ani, renunțînd la efectul 3D și întorcându-se la aspectul plat din 1963.

Logo-ul anterior al BMW a debutat în 1997. Compania a avut șase logo-uri în istoria sa de 103 ani, toate în mare parte similare.

Noul logo păstrează emblema cu alb și albastru, într-un cerc transparent, și va fi folosit de companie în comunicare, inclusiv pe platformele sale sociale și pe site.

Imaginea are menirea de a „radia mai multă deschidere și claritate”, spune Jans Thiemer, Senior Vice President Customer & Brand, într-o declarație pe site-ul companiei.

sursa bmw.com

 

Deși noul logo a debutat conceptul electric i4, un purtător de cuvânt a spus că nu există „planuri” pentru folosirea acestuia pe vehiculele produse în mod curent.

Fanii au speculat discul alb și albastru reprezintă imaginea stilizată a unei elice, dar BMW a explicat că modelul reprezintă de fapt landul Bavaria, de unde provine compania. „Mitul elicei”, așa cum l-a descris compania pe site-ul său web, provine din vechile reclame ale companiei care promovau motoare de avion.

Doug Sellers, directorul executiv de creație pentru firma de proiectare Siegel + Gale, a declarat pentru CNN Business că noul logo este o îmbunătățire și că este „mai deschis și mai accesibil” pentru clienții mai tineri.

BMW este al doilea producător auto german care vine cu un nou logi în ultimele șase luni. Volkswagen a lansat un logo plat la Salonul Auto de la Frankfurt, spunând că este „momentul potrivit pentru a face vizibilă noua atitudine a mărcii noastre”.

(sursa: Mediafax)

Citeşte mai multe despre:   BMW

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de