x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Seria 1 cu tracțiune față

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 09 Oct 2019 - 18:50
Seria 1 cu tracțiune față


Noul BMW Seria 1 marchează o schimbare majoră în filozofia mărcii. Chiar dacă nu e primul model cu tracțiune pe puntea față, după Seria 2, BMW renunță la clasica tracțiune de pe spate pentru a oferi un nou spațiu interior, mai mare, și motoare noi. Există și două excepții la care este oferită tracțiunea integrală xDrive, vorbim despre cel mai puternic propulsor din gamă de pe M135i, care ajune la 306 cai putere și la 120d. Noua Serie 1 vine cu cu un pachet sofisticat de tehnologii, inclusiv cu un nou sistem Head-Up Display, control prin gesturi, comenzi vocale cu Intelligent Persoanl Assistent sau sisteme pe care le găseam, până de curând, pe Seria 5 sau Seria 7. Modul DTC permite patinarea limitată a roţilor şi derapaje scurte pentru un condus sportiv sau deplasarea pe suprafeţe precum zăpadă sau nisip, Performance Control este un mod sportiv de funcţionare a sistemului de control al stabilităţii, care compensează blocarea roţilor printr-un plus de cuplu pe puntea respectivă, iar ELDC  fucționează ca diferenţial electronic autoblocant pe puntea spate. Noul motor longitudinal are un sistem de control al patinării roţilor faţă - ARB - controlat printr-un calculator dedicat care asigură un timp de răspuns de 3 ori mai rapid faţă de sistemul clasic şi o direcţie precisă. M Perfromance M135i xDrive costă 48.612 Euro cu TVA, dar motorul de 306 cai putere este capabil să atingă suta în 4,8 secunde. Entry level este 118i, echipat cu un motor de 3 cilindri cu o capacitate de 1,5 litri și 140 CP și care costă 27.608 Euro cu TVA. BMW introduce cu noul model și un program de finanţare cu avans 10% şi cu o valoare reziduală garantată după 3 ani de 64%. Practic, clientul închiriează mașina pe trei ani după care se decide dacă o cumpără sau o schimbă cu un  model nou.

 


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de