x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Sistemele anti-poluare ale autovehiculelor Renault puse sub semnul întrebării

0
13 Mai 2019 - 15:05
Sistemele anti-poluare ale autovehiculelor Renault puse sub semnul întrebării


Acţiunile constructorului auto francez Renault SA au scăzut luni după ce în presă au apărut informaţii potrivit cărora sistemele anti-poluare ale unor modele diesel nu au funcţionat în anumite condiţii, transmite Bloomberg.

Potrivit unui raport publicat pe pagina de Internet a cotidianului Le Monde, o investigaţie demarată de experţi de la Universitatea din Burgundia a descoperit că sistemele anti-poluare ale modelelor Captur şi Clio IV, care erau destinate să filtreze emisiile poluante, nu au intrat în funcţiune la mai multe viteze şi temperaturi.

Imediat după publicarea acestor informaţii acţiunile Renault au scăzut cu până la 2,9% la bursa de la Paris.

Aceste descoperiri ar putea pune Renault în rândul constructorilor auto europeni care încalcă emisiile poluante ale automobilelor echipate cu motoare diesel. După scandalul din 2015, provocat de manipularea emisiilor poluante de către Volkswagen, toţi constructorii auto sunt criticaţi pentru că emisiile de dioxid de azot în condiţii reale de trafic au tendinţa de a depăşi valorile pentru care vehiculele au fost omologate.

Ca reacţie la articolul din Le Monde report, un purtător de cuvânt de la Renault a declarat că toate vehiculele companiei respectă normele iar compania nu a utilizat dispozitive defecte.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

AGERPRES

Citeşte mai multe despre:   Renault,   sisteme anti-poluare,   poluare,   diesel

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de