x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Taycan, provocat de Model S

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 11 Sep 2019 - 18:50
Taycan, provocat de Model S


Abia lansat, supercarul minune al celor de la Porsche riscă să fie făcut de râs de un model electric mai vechi pe piață, Tesla Model S. Elon Musk a sugerat că electrica sa de top ar putea încerca să stabilească un nou record pentru cel mai rapid sedan electric pe circuitul de la Nurburgring, la câteva săptămâni după performanța realizată de Porsche Taycan de 7 minute și 42 de secunde.  "Taycan pare să fie o mașină bună. Timpul realizat pe Nurburgring este grozav", a spus Musk. Fostul campion mondial de Formula 1 Nico Rosberg a reacționat rapid la mesajele miliardarului american și s-a oferit deja să piloteze Model S pe circuitul german. Iar cifrele par să-i dea dreptate americanului. Porsche Taycan are nevoie de 2,6 secunde pentru un sprint până la 100 de km/h, iar Model S reușește această performanță în 2,4 secunde, în cazul versiunii Ludicrous Performance. Porsche e capabil să atingă 260 de km/h, iar Model S 263 de km/h. În privința prețului, Taycan este aproape de două ori mai scump ca Tesla - 185.000 de dolari - iar autonomia maximă este de 400 de km, în vreme ce Model S ar ajunge la 560 de km.

 

 


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de