x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Test drive cu C-Elysée pe coclaurile patriei

0
Autor: Sebastian S. Eduard 29 Sep 2013 - 16:31
Test drive cu C-Elysée pe coclaurile patriei
Vezi galeria foto


Recent, am testat  o maşină care ar trebui să fie una dintre cele mai interesante opţiuni atunci când vorbeşti de o piaţă cum este cea românească: Citroën C-Elysée
Lansat în România la începutul acestui an Citroën C-Elysée este un model care răspunde nevoilor clienţilor care caută un sedan bun la toate, dacă vreţi o rudă ceva mai civilizată (şi evident nu tot atât de ieftină) a Loganului autohton.

C-Elysée vine cu multe argumente pentru piaţa românească. De fapt...pentru orice piaţă. Designul este echilibrat; C-Elysée este un model frumos, care nu “trădează” costurile. Este unul extrem de încăpător. Cu un portbagaj de 506l este o bună opţiune ca maşină de familie. Şi, nu în ultimul rând ne propune motorizări economice.

Aici, de fapt, vroiam să ajungem. Zilele trecute am testat singura motorizare diesel din gamă. Dacă în cazul motoarelor cu benzină aveam de ales între două motorizări (1.2 72CP şi 1.6i 16V 115CP), în cazul propulsorului diesel ni se propune unul singur: 1.6Hdi 92CP. Uşor nemulţumiţi de faptul că avem o cutie cu 5 rapoarte în loc de 6 ne revenim pe parcurs: motorul este extrem de economic. Propriu zis, poţi face un drum între Bucureşti şi Oradea cu un plin. Peste 1200 de km cu un plin? Se poate! Rezervorul de 50 de litri este mai mult decât suficient, iar dacă fişa spune că vom avea un consum extraurban de 3.9%, realitatea se dovedeşte pe alocuri chiar mai interesantă: graţie lipsei autostrăzilor pe acest segment de drum reuşim deseori şi consumuri sub această valoare, de 3.7. În rest, o medie de 4.1 ni se pare chiar interesantă!

La aceasta putem adăuga şi opiniile noastre privind ţinuta de drum: suspensiile ok, garda la sol confortabilă pentru drumurile din zona Hunedoara iar acceleraţia suficient de îndrăzneaţă dacă vrei să “faci” un tir pe Vala Oltului.



 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de