x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Ucigașul lui Bugatti

0
Autor: Cătălin F. Vărzaru 04 Dec 2019 - 19:30
Ucigașul lui Bugatti


Hypercarul electric C_Two produs de constructorul croat Rimac a efectuat teste de reglaj pe Centrul Tehnic Nardo din Italia înainte de prezentarea oficială a modelului de serie care va avea loc la Salonul auto de la Geneva din primăvara anului viitor. "Pe parcursul ultimei luni, piloții noștri de teste și inginerii au muncit pentru a evalua și îmbunătăți dinamica, direcția, setările pentru suspensie și pneurile lui C_Two. Testele vor continua aici și în jurul lumii pentru a îmbunătăți fiecare aspect al mașinii înainte de lansarea versiunii de producție și a livrărilor către clienți la sfârșitul anului viitor", au scris oficialii Rimac pe pagina de Facebook. C_Two atinge suta în 1,85 secunde, cu mult peste Bugatti Chiron, căruia îi trebuie 2,5 secunde să ajungă până la 100 km/h. Bolidul electric al croaților are patru motoare electrice care însumează 1914 cai putere și un cuplu de 2.300 Nm în vreme ce Chiron Super Sport 300+, plănuit pentru 2021, va avea doar 1.600 de cai putere. Doar la viteza maxima, care este de 412 km/h, Rimac este sub Bugatti. Rimac promite o autonomie de 650 km pe baza unei baterii de 120 kWh. Prețul de plecare pentru Rimac va fi de 2 milioane de euro și nu vor fi construite mai mult de 50 de unități anual.

 

 

 


 

Ştiri din .ro


Serviciul de email marketing furnizat de