x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Volkswagen mizează pe poziția de lider mondial

0
11 Ian 2019 - 16:05
Volkswagen mizează pe poziția de lider mondial


 Grupul auto german Volkswagen a anunţat vineri că în 2018 a livrat un număr record de 10,83 milioane autoturisme, în creştere cu 0,9% în ritm anual, ceea ce pune grupul german la egalitate cu alianţa Renault-Nissan-Mitsubishi în cursa pentru titlul de cel mai mare constructor auto mondial, transmite Reuters. 

Rivalii Toyota Motor şi Renault-Nissan-Mitsubishi nu au dat încă publicităţii cifrele de vânzări pentru anul trecut, însă în 2017 alianţa franco-japoneză a vândut 10,6 milioane autoturisme, iar în prima jumătate a anului trecut şi-a majorat vânzările până la 5,54 milioane unităţi. De asemenea, luna trecută, Toyota a prognozat că pe parcursul anului 2018 a vândut 10,55 milioane de autoturisme, dar nu a publicat încă cifrele definitive. 

În ceea ce priveşte grupul german Volkswagen, acesta a subliniat că marca sa principală VW a livrat 6,24 milioane vehicule anul trecut, în timp ce mărcile sale premium Audi şi Porsche au vândut 1,81 milioane, respectiv 256.000 de vehicule. Conform acestor cifre, Audi este a treia mare marcă de automobile premium după BMW, cu 2,152 milioane autoturisme vândute anul trecut, şi liderul Mercedes-Benz, care a vândut 2,31 milioane autoturisme. 

"Suntem foarte mulţumiţi de aceste rezultate excelente. În special în a doua jumătate a anului lucrurile nu au fost uşoare pentru noi", a spus directorul de vânzări de la Volkswagen, Christian Dahlheim. 

Volkswagen a subliniat că disputa comercială cu SUA a afectat climatul de afaceri din China, cea mai importantă piaţă a grupului auto german, în a doua jumătate a anului 2018. Cu toate acestea, Christian Dahlheim, a declarat vineri că se aşteaptă ca cererea pe piaţa chineză să rămână stabilă în 2019, deşi primul trimestru va fi unul dificil. 

Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.

AGERPRES

Citeşte mai multe despre:   Volkswagen,   lider mondial

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de