x close
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Volkswagen și Seat, defecțiuni la centura de siguranță

0
11 Mai 2018 - 11:29
Volkswagen și Seat, defecțiuni la centura de siguranță


Volkswagen se pregătește pentru rechemarea în service a modelului Polo și a două modele Seat pentru probleme privind centura de siguranță din stânga spate, potrivit unor teste efectuate de o revistă de mașini din Finlanda, Tekkniikan Maailma.

Testele independente efectuate de revista finlandeză au descoperit că în momentul unor manevre bruște, efectuate la viteză, centura din spate nu se tensionează, ci chiar își slăbește puterea de constrângere. Astfel, potrivit publicației, trei mașini au această problemă, respectiv Volkswagen Polo, Seat Arona și Seat Ibiza. Producătorul de mașini a confirmat existența problemei.

Mecanismul centurii din stânga este apropiat de cel al centurii de pe locul din mijloc, fiind un mecanism poziționat deasupra celei dintâi, motiv pentru care se produce un conflict tehnologic care dezactivează centura pentru locul din stânga spate.

Defecțiunea afectează ultimele modele de Polo, Arona și Ibiza.

Grupul VW, care deține cele trei branduri, a declarat că a aflat de problemă și sfătuiește proprietarii unor astfel de mașini să nu utilizeze scaunul din mijloc, fiind cel de la care pornește această problemă.

Revista Tekniikan Maailma a decoperit problema când în mașină se aflau cinci persoane, iar șoferul a făcut un viraj la stânga cu viteză mare.

„Bazându-ne pe analizele efectuate la fabrica noastră, am identificat problema centurii de siguranță decoperită de revista Tekniikan Maailma în testele lor. La Volkswagen, siguranța rămâne o prioritate principală și am reacționat imediat pentru a o rezolva. Ca urmare, am identificat o soluție tehnologică fiabilă. Volkswagen așteaptă în prezent validarea finală a autorităților pentru punerea în aplicare a acesteia, atât pe autoturismele clienților, cât și pe viitoarea producție de serie”, a spus un purtător de cuvânt al Grupului VW.

Defecțiunea a fost descoperită la doar o zi după ce BMW a rechemat în service pentru 300.000 de mașini din cauza unor defecțiuni la sistemul electric.

 

Citeşte mai multe despre:   Volkswagen,   polo,   seat ibiza,   seat arona,   rechemare in service,   centura de siguranta

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de