x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Antena 3, cea mai urmărită televiziune din România în luna ianuarie, pe timpul zilei

Antena 3, cea mai urmărită televiziune din România în luna ianuarie, pe timpul zilei

01 Feb 2012   •   13:07

Demisia lui Raed Arafat si manifestatiile de sustinere pentru fondatorul SMURD, protestele din toata tara impotriva puterii, mitingul USL si interventiile presedintelui, precum si decizia CCR privind neconstitutionalitatea alegerilor comasate au fost cateva dintre evenimentele care au marcat prima luna a anului 2012, iar romanii le-au urmarit la Antena 3.

Postul de stiri a relatat pe larg aceste evenimente cu ajutorul echipelor de pe teren care au transmis in direct din mijlocul evenimentelor, oferind in permanenta cele mai noi informatii din toate punctele fierbinti din tara. In completare, realizatorii Antenei 3 au alocat spatii ample de analiza pentru a oferi publicului o imagine cat mai completa a ceea ce se intampla.

Astfel, postul de nisa s-a impus cu o medie de 11.1% cota de piata pe locul intai in clasamentul tuturor televiziunilor din Romania in intervalul orar 10-16 (day time), pe targetul 18+ urban.

Previziunile Zilei cu Sabina Iosub si Niels Schnecker, Se intampla in Romania cu Maria Coman, editiile speciale 100 de minute cu Alessandra Stoicescu, Esential cu Alina Petrescu, Stirile Antena 3 de la orele 12 si 14, News Magazine cu Andreea Stroe, precum si Editia de weekend cu Catalina Porumbel si Ioana Raduca au fost cele mai urmarite emisiuni din timpul zilei, devansand nu numai productiile televiziunilor direct concurente, ci toate programele difuzate in Romania pe acest tronson orar.
Conform Kantar Media, Antena 3 a ocupat locul 1 si pe targetul all urban, inregistrand, in acelasi interval, o medie de 10.1% cota de piata.

In ceea ce priveste clasamentul televiziunilor informative, Antena 3 a fost in luna ianuarie postul de stiri nr.1 la nivelul intregii zile atat pe targetul 18+ urban, cu o medie de 10% share, cat si pe all urban cu 9.2% cota de piata. Pe ambele segmente de public Antena 3 a fost devansata doar de principalele canalele generaliste, distantandu-se de principalul sau competitor, Realitatea TV.

Emisiunile Antena 3 din cel mai dificil interval orar, La Ordinea Zilei cu Dana Grecu si Radu Tudor, Subiectiv cu Razvan Dumitrescu, Sinteza Zilei cu Mihai Gadea, In gura presei cu Mircea Badea, editiile speciale Vorbe Grele cu Victor Ciutacu si Valentin Stan, Exces de putere cu Oana Stancu, Q&A cu Alessandra Stoicescu, Saptamana de stiri cu Alice Iacobescu, Secvential cu Adrian Ursu , Punctul de intalnire cu Radu Tudor si Stirile Antena 3 au plasat postul tv pe pozitia de lider informativ si in prime time.
Conform datelor furnizate de Kantar Media, Antena 3 a obtinut o medie de 9.7% cota de piata si 4.7% rating in luna ianuarie, in randul publicul din mediul urban de peste 18 ani, si s-a situat pe locul unu in clasamentul televiziunilor de stiri.

Antena 3 a fost televiziunea informativa numarul 1 si pe targetul all urban, unde a atins o medie de 9% share si 4.2 puncte rating.

De asemenea, in luna ianuarie, postul de nisa a fost timp de aproape o saptamana cel mai urmarit post tv din Romania, (14 – 17 ianuarie, 19 si 25 ianuarie target 18+ urban) in zilele in care a transmis protestele din tara, mitingul USL, revenirea lui Raed Arafat la Ministerul Sanatatii si iesirile publice ale presedintelui.

Antena 3 este singurul post de stiri din Romania afiliat la CNN International si este parte a INTACT Media Group.

×
Subiecte în articol: mass-media