x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

ASSAI: Euroins si-a platit facturile restante de abia dupa ce un service din Timisoara a cerut insolventa

0
Autor: Vali Blanaru 06 Feb 2013 - 18:18
ASSAI: Euroins si-a platit facturile restante de abia dupa ce un service din Timisoara a cerut insolventa Ordin de plată Euroins


UPDATE: EUROINS nu va continua războiul mediatic 

Ca răspuns la comunicatul de presă al ASSAI, EUROINS România anunţă că nu doreşte să mai alimenteze acest război mediatic. "Precizăm că 85% din suma pretinsă de către AUTODARIS ca fiind restantă reprezinta facturi emise în luna ianuarie, termenele scadente nefiind încă depăsite. Subscrierile zilnice ale EUROINS România, de peste 2 milioane de lei, arată că suma de 112.000 lei (aproximativ 25.000 EUR), aflată în dispută, nu afectează sub nicio formă stabilitatea financiară a companiei", se arata intr-un comunicat al companiei.


Razboi total intre Asociatia Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI) si societatea de asigurare Euroins.
In timp ce Euroins spune ca nu are datorii fata de service-ul din Timisoara care a cerut insolventa, ASSAI sustine ca restantele adunate din luna martie 2012 au fost platite de abia dupa ce situatia datoriilor a fost facuta publica iar asiguratorul a facut presiuni pentru musamalizarea scandalului.

Ieri ASSAI a emis un comunicat de presa in care anunta ca Autodaris Car Service SRL, unul dintre membrii asociatiei, a inceput procedura de insolventa a societatii de asigurari Euroins Asigurari. Decizia a fost luata dupa ce Euroins nu a achitat reparatiile autovehiculelor asigurate catre unitatea service, facturile restante adunandu-se din martie 2012.
“Unitatea service a inceput procedura de solicitare a insolventei societatii de asigurari Euroins Asigurari, iar vineri – 01.02.2013, aceasta a notificat Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, institutie care urmeaza sa isi prezinte in termen de 30 de zile avizul, care este unul consultativ”, se arata in comunicatul ASSAI.

Replica Euroins nu a intarziat sa apara, tot prin intermediul unui comunicat de presa prin care se afirma ca toate sumele restante sunt platite, ba mai mult se cere service-ului sa isi retraga afirmatiile nedrepte. “Am fost surprinsi de comunicatul remis ieri de AUTODARIS, cu atat mai mult cu cat la noi situatia financiara aferenta acestui service si altor membri ASSAI este clara. Nu se putea pune problema unor asemenea sume restante", a declarat Mihnea TOBESCU, CEO al EUROINS Romania.

"Speram ca este o neglijenta din partea AUTODARIS, care nu a contabilizat toate platile facute de EUROINS Romania. Asadar, cerem public ca AUTODARIS sa isi retraga acuzatiile nedrepte facute. In caz contrar, EUROINS Romania se va vedea nevoita sa ia masurile legale ce se impun in astfel de cazuri", a completat liderul companiei.

Cand problema parea a se fi rezolvat, ASSAI a revenit cu un nou comunicat in care acuza Euroins de comportament impardonabil si transmiterea “de informatii false si ridicole, cu atat mai mult cu cat, Euroins a recunoscut datoria pe care o avea catre unitatea reparatoare si a achitat plata acestor obligatii in cursul zilei de 05.02.2013, ora 15:55”.
ASSAI sustine ca la scurt timp dupa comunicatul care anunta inceperea procedurii de insolventa, Mihnea Tobescu, presedintele Euroins a contactat service-ul pentru a-i solicita retragerea Cererii de insolventa si transmiterea unui comunicat de presa comun, in schimbul efectuarii platii sumelor restante.

Tobescu a trimis prin e-mail un comunicat de presa care ar fi trebuit sa fie comun, iar vina sa cada pe sistemul de contabilitate al AUTODARIS care “are o eroare din cauza căreia sumele încasate de la EUROINS România nu au fost înregistrate în ultimele luni. Situaţia a fost însă remediată, urmând ca cele două societăţi să îşi continue colaborarea.
Propunerea de comunicat a fost urmata de ordinul de plata al sumelor datorate. In urma refuzului patronului service-ului auto de a semna acel comunicat, Euroins a cerut public service-ului sa isi “retraga acuzatiile nedrept facute”.
Cristian Muntean, directorul ASSAI a comentat situatia: “Este foarte greu sa acoperi adevarul cu o minciuna, mai ales cand aceasta este publica. In final, este o lipsa de respect fata de institutiile media si fata de fostii parteneri de colaborare, situatie care va afecta credibilitatea societatii Euroins si a conducerii acesteia multa vreme.”




Citeşte mai multe despre:   euroins,   asigurari,   service auto

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Raportul BNR asupra inflației: Recuperarea pierderilor devenit va dura cel puțin un an!

Raportul BNR asupra inflației: Recuperarea pierderilor devenit va dura cel puțin un an!
Raportul  asupra inflației,difuzat în 6 august de Banca Națională a României, relevă amploarea influențelor negative ale pandemiei asupra economiei românești.  Analiza BNR arată...

CNAIR a ales firmele care vor proiecta drumurile expres Pașcani-Suceava și Suceava-Siret

CNAIR a ales firmele care vor proiecta drumurile expres Pașcani-Suceava și Suceava-Siret
CNAIR a desemnat câștigătorul licitațiilor pentru elaborarea studiilor de fezabilitate și ale proiectelor tehnice necesare construcției drumurilor expres Pașcani – Suceava și Suceava - Siret, anunță...

Comisia Europeană a aprobat o subvenție directă de 4,8 milioane de lei pentru Aeroportul din Timișoara

Comisia Europeană a aprobat o subvenție directă de 4,8 milioane de lei pentru Aeroportul din Timișoara
Comisia Europeană a aprobat subenția directă de circa 4,8 milioane de lei pentru Aeroportul din Timișoara cu scopul de a acoperi pierderile cauzate de pandemia de coronavirus, arată executivul...

Șoc pe piața valutară: ROBOR scade puternic. Aurul atinge un nou record. Leul rămâne la 4,83 lei

Șoc pe piața valutară: ROBOR scade puternic. Aurul atinge un nou record. Leul rămâne la 4,83 lei
Banca Naţională a României (BNR) a transmis un curs de referinţă de 4,8359 lei/euro, 4,0751 lei/dolar, 5,3679 lei/liră sterlină, 4,4904 lei/franc elveţian. Cursul de referință anunţat,...

Rata dobânzii de politică monetară se va consolida în perioada următoare

Rata dobânzii de politică monetară se va consolida în perioada următoare
Consiliul de Administrație al BNR a decis reducerea ratei de dobândă de referință, de la 1,75% la 1,50%, minim istoric, motiv pentru care analiștii Băncii Transilvania se așteaptă la consolidarea rata...

Arta sculpturii în ceară, transformată în afacere

Arta sculpturii în ceară, transformată în afacere
Galerie Foto Afacerile handmade s-au dezvoltat rapid în România, aducând pe piață produse unicat, pline de personalitate. Cei care au reușit să transforme un simplu hobby în business sunt persoane creative, care își...

Angajările în agricultură și în industria alimentară, stimulate financiar

Angajările în agricultură și în industria alimentară, stimulate financiar
Ministerul Agriculturii şi Ministerul Fondurilor Europene pregătesc împreună două scheme de sprijin pentru angajatorii din agricultură și industrie alimentară care recrutează tineri. Banii vor fi acordați sub...

Modernizarea infrastructurii de transport, speranţe de 8 mld. euro

Modernizarea infrastructurii de transport, speranţe de 8 mld. euro
În perioada 2021-2027, bugetul estimat pentru Programul Operațional Transport (POT) este de 8,368 miliarde de euro, în creştere cu circa trei miliarde de euro faţă de 2014-2020, când România a avut la...

Unde se va opri prețul aurului?

Unde se va opri prețul aurului?
Marți, aurul a atins un nou record, depășind nivelul psihologic de 2 000 dolari/uncie. Cotația a fost de 2 043,86 $/uncie, peste recordul din septembrie 2011, care a fost de 1921$. Analiștii pieței metalului...

APIA a început plata ajutorului de stat pentru motorină

APIA a început plata ajutorului de stat pentru motorină
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) a început plata ajutorului de stat pentru motorina aferentă primului trimestru al anului. Valoarea ajutorului de stat acordat sub formă de rambursar...

BNR reduce rata dobânzii de politică monetară

BNR reduce rata dobânzii de politică monetară
Decizie importantă pentru stimularea economiei: BNR reduce dobânda de politică monetară de la 1,75 la 1,50 la sută pe an. În funcție de această dobândă se stabilesc celelalte marje de...

BRUA, etapă esențială în dezvoltarea sistemului național de transport gaze naturale

BRUA, etapă esențială în dezvoltarea sistemului național de transport gaze naturale
Federația Sindicatelor GAZ-Romania, organizație reprezentativă la nivel național, care reprezintă interesele salariaților din industria gazului - angajați ai companiilor Transgaz, Romgaz, E-ON și Engie, ia act de...

Vânzările Dacia în Marea Britanie au scăzut la jumătate în primele șapte luni din 2020

Vânzările Dacia în Marea Britanie au scăzut la jumătate în primele șapte luni din 2020
Dacia a vândut, în Regatul Unit, 9.991 vehicule în primele șapte luni ale anului, în scădere cu 50,08% faţă de primele şapte luni din 2019, când a înmatriculat 20.013 unităţi. Însă a vândut...

Damen anunță concedierea a sute de angajați de pe șantierele navale din România

Damen anunță concedierea a sute de angajați de pe șantierele navale din România
Grupul olandez Damen anunță concedierea a 870 de anajați de la șantierele navale din Mangalia și Galați. Aceștia reprezintă circa 80% din totalul celor 1.050 de persoane pe care compania vrea să-i...
Serviciul de email marketing furnizat de