x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Cea mai lungă pauză publicitară a anului.

Cea mai lungă pauză publicitară a anului.

de Sebastian S. Eduard    |    02 Iun 2011   •   21:00
Cea mai lungă pauză publicitară a anului.

Unul dintre cele mai longevive evenimente cinematografice si de adverti­sing – ne referim aici la 'Noaptea Devoratorilor de Publicitate', actiune a brandului DaKINO – va reveni pe ecranul de la Sala Palatului. Editia 2011 a evenimentului este una aniversara (evenimentul este la a 15-a editie) si va avea loc maine, 4 iunie. 'Noaptea Devoratorilor de Publicitate' isi propune si de aceasta data sa ofere publicului romanesc cea mai lunga pauza publicitara a anului. Puteti viziona peste cinci ore de pu­bli­citate, 324 de reclame, din 50 de tari. Biletele se gasesc in reteaua Even­tim: magazinele Germanos, Orange, Vodafone, Domo, librariile Humanitas si Carturesti, la Sala Pala­tului, online pe eventim.ro si bilete.ro. Pretul unui bilet este de 39 de lei.

Cu ocazia sarbatoririi a 15 ani de turneu, 'Noaptea Devoratorilor de Publicitate' ofera publicului o in­tal-ni­re neconventionala cu unii dintre cei mai cunoscuti art directori din publicitatea autohtona, prin d­i­fu­zarea unui calup aniversar in des­chi­derea evenimentului.

Seara va debuta cu un numar de Stand Up Comedy cu Bobo. Din programul serii pu­tem enumera: 'Adidas and Wolkswagen play Star Wars'; Cele mai noi spoturi ale postului de stiri fran­cez France 24; 'Best of' reclame britanice in asociere cu Advertising Producers Association; Campania Las Vegas Tourism Office; Cele mai bune campanii sociale si umanitare; Re­cla­me Ariel din 1970, din Franta si… Maroc; Compania olandeza de asi­gurari Central Beheer revine!; Cele mai scurte reclame din istorie; Fai­moasele animatii Walter Lantz’ pentru Coca-Cola; Spoturi elvetiene din ’90 – prezervativele CREST; Cele mai bune spoturi din Argentina.

'Noaptea Devoratorilor de Pu­blicitate' este un proiect care promoveaza arta advertisingului ca pe o forma neconventionala de divertisment pentru o categorie importanta de consumatori: 'the trend-setters' sau cei care aspira sa devina inovatori. Proiectul a fost conceput de Jean Marie Boursicot si a pornit de la pasiunea acestuia de a colectiona spoturi publicitare. Initial, proiectul a fost dezvoltat numai in Franta in­ce­pand cu anul 1981, rezumandu-se la difuzarea unui calup ce cuprindea cateva spoturi. Datorita cresterii

po­pularitatii, in 1984, 'Noaptea De­vo­ratorilor de Publicitate' a devenit un fenomen european. In 1989, 'Noap­tea Devoratorilor de Publicitate' a fost introdusa in Canada, SUA si Australia, in 1994 ajungand chiar in Asia si Orientul Mijlociu.

Prima editie bucuresteana a eve­nimentului a avut loc in 1995. In 1997, evenimentul isi incepe turneul prin orasele importante din Romania. In­cepand din 1999, litoralul ro­ma­nesc a fost si el inclus in turneu.

×
Subiecte în articol: mass-media