x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Dobre, McCann Erickson: În publicitate este ca în fotbal. Toţi cred că pot să facă reclame şi că au idei

Dobre, McCann Erickson: În publicitate este ca în fotbal. Toţi cred că pot să facă reclame şi că au idei

05 Mar 2013   •   15:05
Dobre, McCann Erickson: În publicitate este ca în fotbal. Toţi cred că pot să facă reclame şi că au idei

In publicitate este ca in fotbal, toata lumea crede ca poate sa faca reclame si sa vine cu idei potrivite pentru campanii de promovare, a declarat pentru Wall-Street.ro, Catalin Dobre, director executiv de creatie in cadrul McCann Erickson, una dintre cele mai mari agentii de publicitate de pe piata locala.

Catalin Dobre (29 de ani) este din toamna anului trecut director executiv de creatie in cadrul McCann Erickson, functie in care a fost numit in acelasi timp si Alexandru Dumitrescu. Cei doi se ocupa de coordonarea a in jur de 50 de oameni si ii raporteaza lui Adrian Botan, creative partner al McCann Erickson.

Printre conturie companiei se numara Vodafone, Coca-Cola, compania de telecomunicatii Bite (in Letonia si Lituania), Kandia Dulce, Unilever, Nestle, Doncafe si Nutline.

Citeste articolul intreg pe wall-street.ro

×
Subiecte în articol: publicitate fotbal reclame idei