x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Bucureşti-Ploieşti: Autostradă pe trei benzi

0
20 Iun 2009 - 00:00

Tronsonul Moara Vlăsiei-Ploieşti din Autostrada Bucureşti - Ploieşti va fi construit pe trei benzi operaţiune care va creşte costul lucrărilor cu 196,85 milioane lei, fără TVA.



Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri a decis să schimbe soluţia tehnică la Autostrada Bucureşti - Ploieşti, de la două la trei benzi pe sens, pentru cel de-al doilea tronson, unde lucrează deja un consorţiu. CNADNR va organiza la sfârşitul lunii iulie o licitaţie pentru proiectarea şi executarea lărgirii la trei benzi de circulaţie pe sens pe sectorul Moara Vlăsiei - Ploieşti.

Procedura de atribuire a contractului va fi negociere, propunerea tehnică având o pondere de 60%, iar cea financiară de 40%. Finanţarea lucrărilor va fi asigurată de la bugetul de stat. Directorul proiectului Autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, Petre Ene, a declarat că este posibil ca pentru primele două benzi să lucreze consorţiul existent, iar pentru cea de-a treia bandă o altă firmă.

"La licitaţie poate participa orice firmă, inclusiv cele care lucrează în prezent acolo. Dacă va câştiga altcineva, urmează să vedem cum vor lucra împreună", a afirmat Ene.

LUCRĂRI ÎNCEPUTE
În prezent, pe tronsonul de la kilometrul 19+500 la kilometrul 62 lucrează deja, pentru soluţia cu două benzi pe sens, consorţiul Spedition UMB-Pa&Co Internaţional - Euroconstruct '98 - Com-Axa. Contractul a fost atribuit în vara anului 2007 şi are o valoare de 249,74 milioane de euro. Iniţial, şi primul tronson, între kilometrul 0 şi
19+500, a fost proiectat la două benzi, însă fostul ministru al Transporturilor, Ludovic Orban a decis schimbarea soluţiei tehnice de la două la trei benzi pe sens.

Pe această porţiune lucrează o asociere italiană formată din firmele Impressa Pizzarotti şi Tirrena Scavi, valoarea contractului fiind de 152,8 milioane de euro.
Citeşte mai multe despre:   economic,   benzi

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Guvernul promite crearea unui nou complex energetic în Valea Jiului

Guvernul promite crearea unui nou complex energetic în Valea Jiului
Guvernul României s-a angajat, la Petroșani, de Ziua Minerului, să susțină dezvoltarea Văii Jiului și să mențină locurile de muncă ale salariaților din actualul Complex Energetic Hunedoara (CEH), inclusiv...

14.600 de bugetari conduc agricultura

14.600 de bugetari conduc agricultura
România este țara cea mai birocratică, este ţara unde 14.600 de bugetari, gestionează o agricultură care este privată. Afirmaţia aparţine ministrului Agriculturii, Adrian Oros, care a pledat în acest context pe...

BNR: pandemia poate plafona scumpirile

BNR: pandemia poate plafona scumpirile
O eventuală înrăutățire a evoluției pandemiei, suprapusă cu venirea sezonului rece (în trimestrul IV 2020), ar avea ca efect întârzierea cu doi ani a relansării economice, dar și o plafonare la 3% a...

Autostrada care şi-a dublat preţul chiar înainte de a se turna primul metru de asfalt. Maşinile ar fi trebuit să circule de anul acesta pe ea, dar noi de abia facem licitaţiile

Autostrada care şi-a dublat preţul chiar înainte de a se turna primul metru de asfalt. Maşinile ar fi trebuit să circule de anul acesta pe ea, dar noi de abia facem licitaţiile
Autostrada Piteşti - Sibiu, cerută insistent de francezii de la Dacia-Renault în ultimii ani, şi-a dublat preţul înainte ca muncitorii să apuce să toarne primul metrul de asfalt. Inclusă în Master Planul...

Deficitul comercial al României a crescut la 8,6 miliarde de euro

Deficitul comercial al României a crescut la 8,6 miliarde de euro
Deficitul comercial al României a crescut la 8,665 miliarde de euro în prima jumătate a acestui an, cu 935,7 milioane de euro mai mare faţă de aceeași perioadă din 2019, arată Institutul Naţional...

2019, an record pentru energia eoliană offshore

2019, an record pentru energia eoliană offshore
Cu o capacitate de 6,1 GW adăugată, anul 2019 a fost cel mai bun din istorie pentru industria eoliană offshore globală. Această piaţă a crescut în medie cu 24% în fiecare an, începând cu 2013, aducând astfel...

Industria de apărare, sedusă şi abandonată

Industria de apărare, sedusă şi abandonată
Promisiunile Guvernului Orban că va ajuta industria de apărare să se redreseze s-au dovedit până acum doar simple baloane de săpun. În urmă cu o lună, Guvernul a avut o întâlnire cu reprezentanţii Alianţei...

Deficitele bugetare au luat foc în UE. România are creșterea cea mai mică

Deficitele bugetare au luat foc în UE. România are creșterea cea mai mică
Galerie Foto Decalajele dintre venituri și cheltuieli - deficitele bugetare - au crescut exploziv în țările UE, dar România a consemnat cel mai mic avans din acest punct de vedere, arată ministrul Finanțelor, Florin Cîțu, î...

Cîţu susține că România va avea o contracţie a economiei mai mică decât estimările agenţiilor de rating

Cîţu susține că România va avea o contracţie a economiei mai mică decât estimările agenţiilor de rating
România va evita recesiunea tehnica și va avea o contracție a economiei mai mica decât estimările publice făcute agențiile de rating, CE, FMI sau institutiile bancare etc, datorita răspunsului prompt și...

Cu cât au crescut rezervele internaționale ale BNR în iulie?

Cu cât au crescut rezervele internaționale ale BNR în iulie?
Rezervele internaționale ale Băncii Naționale a României , compuse din valute și aur, au fost la 31 iulie ,potrivit comunicatului  băncii centrale, de 41,808 miliarde euro. Față de raportarea...

O nouă emisiune de titluri de stat pentru populație. Subscrierea începe din 10 august

O nouă emisiune de titluri de stat pentru populație. Subscrierea începe din 10 august
Românii pot subscrie începând de luni, 10 august 2020, pentru noi emisiuni de titluri de stat destinate exclusiv populației în cadrul Programului Tezaur, cu scadențe la 1, 2, 3 și 5 ani, anunță Ministerul...

Tranzacții de peste 100.000 de euro în deschiderea ședinței BVB

Tranzacții de peste 100.000 de euro în deschiderea ședinței BVB
Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a deschis ședința de astăzi în evoluţie mixtă. Tranzacţiile după jumătate de oră de la deschidere se ridicau la 525.347 de lei (respectiv 108.634 de euro). Indicele...

Corina Crețu: Termenul pentru Autostrada Unirii este foarte lung. Autostrada Iași-Târgu Mureș trebuie să devină o prioritate

Corina Crețu: Termenul pentru Autostrada Unirii este foarte lung. Autostrada Iași-Târgu Mureș trebuie să devină o prioritate
Europarlamentarul Corina Creţu a declarat că termenul anunțat de ministrul Transporturilor pentru finalizarea Autostrăzii Unirii, pentru anul 2027, este foarte lung. Totodată, ea a spus că Autostrada Ungheni...

Economia își va atinge potențialul abia peste doi ani

Economia își va atinge potențialul abia peste doi ani
Banca Națională a României (BNR) estimează, în ultimul său Raport asupra Inflației, că „economia este de așteptat a funcționa până la finalul anului 2021 cu un deficit de cerere”. Astfel că diferența (
Serviciul de email marketing furnizat de