x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Care au fost preferințele românilor de Black Friday. Cea mai scumpă comandă din Vinerea Neagră

0
19 Noi 2019 - 15:28
Care au fost preferințele românilor de Black Friday. Cea mai scumpă comandă din Vinerea Neagră


Românii au cumpărat produse foarte diverse de Black Friday, de la cazane de ţuică profesionale, produse de fashion şi beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blană naturală, și până la automatizări pentru porţi batante. Cea mai mare comandă, în valoare de aproape 30.000 de lei, a conţinut patru obiective foto şi trei blitzuri Nikon, potrivit unei analize realizate de compania de marketing online, 2Performance.
Este primul an în care s-a cumpărat mai mult cu ajutorul smartphone, atât ca număr de comenzi, cât şi ca procent din valoarea totală a comenzilor.

Perioada de Black Friday (14-17 noiembrie 2019) a însemnat pentru cele peste 700 magazine online înscrise în platforma de afiliere 2Performant creşteri pe toţi indicatorii importanţi: 41.000 vânzări online (15,3% creştere faţă de 2018) în valoare totală de 2,56 milioane euro (creştere de 20,4% faţă de 2018). În urma acestor vânzări, afiliaţii au primit comisioane de 158.240 euro, cu 30,3% mai mult decât anul trecut.

Cele mai multe vânzări s-au înregistrat în categoriile Cărţi, Filme & Muzică, Fashion şi Electro IT&C. Însă a crescut foarte mult numărul comenzilor din categoriile Beauty (108%), Casă & Grădină (69,5%) şi Produse pentru Animale (47%) comparativ cu anul trecut.

Cea mai mare vânzare online, în valoare de 29.198,5 lei, a constat din 4 obiective foto şi 3 blitzuri Nikon, comandă plasată pe site-ul shop.yellowstore.ro. Pe locurile 2 şi 3 se situează tot coşuri multiple de camere şi accesorii foto (21.820,5 lei plus TVA, respectiv 20.862,3 lei plus TVA), vânzări generate pentru f64.

Cel mai scump televizor cumpărat a fost un QLED Samsung de 208 cm, în valoare de 12.176 lei plus TVA, vândut de Evomag, care a beneficiat de o reducere de 40%.

Coşul mediu de cumpărături al românilor de Black Friday s-a ridicat la aproximativ 300 de lei.

Vârful de cumpărături online de Black Friday a fost vineri între 09:00 şi 11:00 şi seara între 21:00 şi 23:00

Traficul a început să crească substanţial încă de joi după ora 19:00, când a fost anunţat evenimentul Black Friday la televizor. Au fost 3 vârfuri de trafic: joi la ora 00:00 (când multe magazine online au dat startul promoţiilor), vineri dimineaţa între 8:00 - 9:00 şi vineri seara între orele 19:00 - 21:00.

"Observăm un comportament de achiziţie care funcţionează după următorul model: mulţi cumpărători au intrat la miezul nopţii să vadă ofertele, foarte probabil şi-au pus produsele favorite în coş şi s-au întors dimineaţa pentru a finaliza achiziţiile şi din nou vineri seara, după programul de lucru. Sunt magazine online care <> de acest comportament de consum, anunţând extinderea gamei de produse la ofertă cu câteva ore înainte ca aceste reduceri să intre în vigoare, dându-le astfel cumpărătorilor motive să revină pe site", a afirmat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.

El a precizat că, uitându-ne la cifre şi la creşterea lor de la un an la altul, este foarte clar că şi Black Friday-ul de anul acesta a fost un succes, că piaţa atinge un nivel evident de maturizare, iar anumite categorii sunt pe un trend de creştere ce se va păstra în continuare şi după Black Friday.

 

AGERPRES

Citeşte mai multe despre:   Black Friday

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Retragere importantă de la conducerea UniCredit Bank România

Retragere importantă de la conducerea UniCredit Bank România
În ședința Consiliului de Supraveghere UniCredit Bank din 2 aprilie 2020, Dan Pascariu, Președinte al Consiliului de Supraveghere, și-a anunțat decizia de a se retrage din funcție începând cu data de...

Procurarea echipamentelor medicale în contextul pandemiei COVID-19. Disonanță între cadru legislativ și nevoile sociale în prezent.

Procurarea echipamentelor medicale în contextul pandemiei COVID-19. Disonanță între cadru legislativ și nevoile sociale în prezent.
Galerie Foto De la momentul decretării stării de urgență de către Președintele României prin Decretul nr. 195/16.03.2020, în contextul extinderii rapide a pandemiei COVID-19 la nivel mondial, România în doar câteva zile...

ANAF rambursează TVA în valoare de circa 4 miliarde de lei, în luna martie

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) rambursează, în luna martie, TVA în valoare de aproape 4 miliarde de lei pentru 24.526 de deconturi, se arată într-unun comunicat al instituţiei. Media...

Cîțu: Nu sunt luate în calcul tăieri de salarii și pensii. Cred că economia își va reveni după criză

Cîțu: Nu sunt luate în calcul tăieri de salarii și pensii. Cred că economia își va reveni după criză
Ministrul Finanțelor, Florin Cîțu, a spus, joi, că, în contextul actual al crizei provocate de epidemia de coronavirus, nu sunt luate în calcul tăieri de salarii și de pensii. El a adăugat că este optimist și...

Cristian Onețiu: „Se preconizează că fiecare lună de pandemie activă înseamnă 9 luni de recuperare economică”

Cristian Onețiu: „Se preconizează că fiecare lună de pandemie activă înseamnă 9 luni de recuperare economică”
Cristian Onețiu îi învață pe antreprenori cum să-și gestioneze afacerea în perioada crizei economice provocate de pandemia COVID-19.  Investitorul acționează în această perioadă ca sprijin pentru alți...

Indicele ROBOR la 3 luni a crescut la 2,57% pe an

Indicele ROBOR la 3 luni a crescut la 2,57% pe an
Indicele ROBOR la 3 luni a urcat astăzi la 2,57% pe an, de la 2,55% pe an, miercuri, transmite Banca Naţională a României (BNR). În funcție de acesta se calculează costul creditelor de consum în lei cu...

Curățătoriile de haine, obligate să rămână deschise, cer autorităților să-și suspende activitatea

Curățătoriile de haine, obligate să rămână deschise, cer autorităților să-și suspende activitatea
Asociația patronilor de curățătorii și spălătorii de haine din mall-uri a transmis o petiție către autorități prin care cer suspendarea activitatății întrucât sunt expuși...

Noi precizări despre obținerea Certificatului de Situație de Urgență

Noi precizări despre obținerea Certificatului de Situație de Urgență
Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MEEMA) a publicat noi detalii despre emiterea Certificatului de Situaţie de Urgenţă (CSU) pentru companii. Beneficiarii programelor naţionale care...

Piața muncii: speranțe de revenire după 4-5 luni grele

Piața muncii: speranțe de revenire după 4-5 luni grele
Salariile românilor au crescut puternic anul trecut, în special în construcții și în sectorul bugetar. Cu toate acestea, suntem încă departe de standardele UE, atât la câștiguri, cât și la puterea de...

Planuri de criză și soluții de ultimă oră

Planuri de criză și soluții de ultimă oră
Galerie Foto Pandemia de coronavirus lovește dur afacerile din România. Fie că este vorba despre antreprenori de startup-uri sau de companii cu experiență îndelungată pe piață, criza economică a lovit în plin, însă sub...

Facilități doar pe jumătate. Imposibil să scapi 100% de rate

Facilități doar pe jumătate. Imposibil să scapi 100% de rate
Suspendarea plăţii ratelor la creditele bancare pe o perioadă de până la maximum nouă luni, decisă recent de Guvern, nu-i va scuti pe debitorii băncilor şi de plata ratelor la poliţele de asigurare ataşate...

Din trei firme, una s-a oprit

Din trei firme, una s-a oprit
Pe fondul incertitudinilor economice provocate de criza coronavirus, mai mult de o treime (37%) din companii şi-au întrerupt total sau parţial activitatea după declararea stării de urgenţă, arată rezultatele...

Ford România oferă clienților serviciul de reparații auto "Door-to-door"

Ford România oferă clienților serviciul de reparații auto "Door-to-door"
Ford România lansează serviciul de reparaţii auto "Door-to-door", din cadrul campaniei #StaiAcasă, prin care societatea preia maşinile clienţilor și le returnează după reparaţie, potrivit unui...

Florin Cîțu ia în calcul înghețarea salariilor: „Principiul de bază este solidaritatea”

Florin Cîțu ia în calcul înghețarea salariilor: „Principiul de bază este solidaritatea”
Ministrul Finanțelor, Florin Cîțu, a declarat că ia în calcul înghețarea salariilor, însă decizia va fi luată numai după o discuție cu premierul Ludovic Orban, scrie Antena 3. ”În acest moment nu ne-am...
Serviciul de email marketing furnizat de