x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Carmol – te scoală din boală din 1928

Carmol – te scoală din boală din 1928

de Marina Constantinoiu    |    18 Ian 2012   •   21:00
Carmol – te scoală din boală din 1928

Exista branduri romanesti care s-au dezvoltat si s-au afirmat inainte de comunism, dar si in timpul lui, care s-au adaptat sau nu noilor cerinte ale capitalismului, care au ramas in urma la capitolul pozitionare. Intr-un context economic in recesiune, campania 'Cel mai pro­mi­ta­tor brand romanesc' lansata de com­pania de branding si design Seed Consultants isi propune incurajarea companiilor de a dezvolta si promova branduri autohtone.

Competitia invita sa se inscrie companiile mici, mijlocii si mari care au in por­tofoliu un brand romanesc de pro­dus, de serviciu sau de cor­po­ratie si pe care doresc sa il relanseze sau sa il reinventeze, in perioada 5-31 ianuarie 2012. La finalul campaniei ajunse la cea de-a doua editie, castigatorul va beneficia de un program complet de rebranding care sa raspunda nevoilor sale. Pana atunci, Jurnalul National va aduce in atentie branduri care ne-au intrat in viata.

Cum nu e iarna fara raceala, ne numaram si noi medicamentele impotriva bolii. Asa ne amintim cu drag, de fiecare data, de solutia universala impotriva racelii si a gripei: Carmol. O frectie cu Carmol este eficienta inca din 1928, iar numele, mult mai longeviv decat efectul solutiei in sine, a devenit astazi un brand romanesc autentic.

Carmol, produs de Biofarm, a avut parte de un proces de rebran­ding trecand de la un ambalaj lipsit de elemente grafice diferentiatoare, la o gama de cinci produse, unul din­tre ele special creat pentru copii.

Noul design al ambalajului este unul modern, iar culorile alese (al­bastru si portocaliu) sunt vii si su­gereaza efectul solutiei asupra simptomelor de raceala si gripa. Singra pro­blema o reprezinta faptul ca am­ba­la­jele nu respecta aceeasi linie grafica. Desi sunt moderne si cu elemente atractive si culori di­fe­ren­ti­a­toa­re, pur si simplu nu exista o unitate intre cele trei tipuri de amba­laje. Totusi, Carmol a devenit un brand puternic romanesc.

×
Subiecte în articol: economia branduri romanesti