x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Cumpărătorii de electrocasnice țin cont de opiniile online exprimate de alți consumatori

0
16 Oct 2019 - 12:37
Cumpărătorii de electrocasnice țin cont de opiniile online exprimate de alți consumatori


Opiniile exprimate online de către alți cumpărători sunt din ce în ce mai importante pentru persoanele care vor să achiziționeze electrocasnice, arată rezultatele unui studiu GfK FutureBuy2018.  Europenii, printre care și românii, care au nevoie de electrocasnice se ghidează foarte mult după review-urile altor cumpărători exprimate pe platformele de profil, 72% dintre femei dând mai mult credit acestora, comparativ cu 68% bărbații. Importante sunt și opiniile postate de experți, compararea prețurilor și consultarea site-urilor de reduceri. 

În schimb bărbații, în proporție de 62%, preferă să meargă în magazinele fizice și să compare prețurile de pe raft, să asculte de părerea apropiaților ori să consulte personalul de vânzări, față de numai 57% dintre femei. Totodată, aceștia au mai mare încredere în site-urile retailer-ilor decât femeile. 

Studiul GfK FutureBuy 2018, realizat în 35 de țări, a analizat modul în care tehnologia digitală a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături online și offline, pe categorii de produse și pe categorii de vârste/ generații. Cercetarea a fost derulată în România pe un eșantion de 1000 de respondenți, utilizatori de Internet din mediul urban, cu vârsta de minim 18 ani.

 

 

Citeşte mai multe despre:   studiu,   electrocasnice

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Care au fost preferințele românilor de Black Friday. Cea mai scumpă comandă din Vinerea Neagră

Care au fost preferințele românilor de Black Friday. Cea mai scumpă comandă din Vinerea Neagră
Românii au cumpărat produse foarte diverse de Black Friday, de la cazane de ţuică profesionale, produse de fashion şi beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blană naturală, și până...

Finanţele s-au împrumutat marţi de 75 milioane de lei de la bănci, suplimentar la licitaţia de luni

Finanţele s-au împrumutat marţi de 75 milioane de lei de la bănci, suplimentar la licitaţia de luni
Ministerul Finanţelor Publice (MFP) a atras, marţi, 75 de milioane de lei de la bănci, suplimentar la licitaţia de luni, când a împrumutat 858 de milioane de lei, la o dobândă de 4,09% pe an, printr-o emisiune...

Mediul de afaceri solicită noului Guvern abrogarea controversatei OUG 114 și a măsurii Split TVA

Mediul de afaceri solicită noului Guvern abrogarea controversatei OUG 114 și a măsurii Split TVA
Mediul de afaceri solicită noului Guvern abrogarea OUG 114/2018 şi a măsurii Split TVA, care au avut un impact negativ semnificativ asupra firmelor româneşti, a declarat Alex Milcev, partener în cadrul firmei de...

Curs valutar 19 noiembrie 2019: Euro a atins un nou maxim istoric pentru a doua zi consecutiv

Curs valutar 19 noiembrie 2019: Euro a atins un nou maxim istoric pentru a doua zi consecutiv
Euro a ajuns la un nou maxim istoric. Banca Naţională a României (BNR) a anunţat, marţi, un curs de referinţă de 4,7759 lei/euro, în creştere cu 0,06% faţă de valoarea atinsă luni. Aceasta este a doua zi...

Piața de spații industriale va avea de suferit în urma unui Brexit dur

Piața de spații industriale va avea de suferit în urma unui Brexit dur
Piaţa de spaţii industriale din România ar putea simţi efecte semnificative în urma unui Brexit dur, consideră specialiştii unei societăți de consultanţă imobiliară. Marea Britanie este o destinație maj...

Deprofesionalizarea și experții doar pe bază de diplomă

Deprofesionalizarea și experții doar pe bază de diplomă
Galerie Foto Problema creării „pe bandă rulantă” a unor așa-ziși experți, prin fondurile europene și nu numai, a făcut posibilă apariția unei piețe paralele a specialiștilor, care îngreunează activitatea celor care...

Producţia de mobilă scade, dar defilăm la export

Producţia de mobilă scade, dar defilăm la export
Volumul producţiei de mobilă din România a înregistrat un regres semnificativ în ultimii cinci ani, ca urmare a creşterii preţurilor la masa lemnoasă, mai mari cu 30% faţă de media UE, precum şi a deficitului ...

Preţurile locuinţelor cresc văzând cu ochii

Preţurile locuinţelor cresc văzând cu ochii
Locuinţele parcurg un trend evident de scumpire, fenomenul manifestându-se cel mai acut în Bucureşti. Totuşi, Cluj-Napoca rămâne oraşul cu cele mai mari preţuri din ţară. Apartamentele vechi se vând mai...

ROPEPCA va avea un nou președinte din 2020

ROPEPCA va avea un nou președinte din 2020
Stephen Birrell (Fora Oil and Gas) va prelua conducerea Asociaţiei Române a Companiilor de Explorare şi Producţie Petrolieră (ROPEPCA) în 2020. "Asociaţia Română a Companiilor de Explorare şi Producţie...

Prima măsură de simplificarea procedurilor în proiectele europene

Prima măsură de simplificarea procedurilor în proiectele europene
Ministrul Fondurilor Europene, Ioan Marcel Boloș, a anunțat, astăzi, prima măsură de sprijin pentru beneficiarii proiectelor de apă și canalizare, ca parte a unui amplu demers de simplificare și...

Deficitul la alimente a crescut cu 24%

Deficitul la alimente a crescut cu 24%
Deficitul României la comerţul cu produse agroalimentare a crescut în primele opt luni ale acestui an cu 24% până la 1,14 miliarde de euro, potrivit datelor centralizate de Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării...

Companiile petroliere așteaptă decizia OMV Petrom pentru modificarea prețului carburanților

Companiile petroliere așteaptă decizia OMV Petrom pentru modificarea prețului carburanților
Companiile petroliere aşteaptă mişcările strategice ale liderului pieţei, OMV Petrom, pentru a decide modul în care modifică preţul carburanţilor, se arată în raportul anual al Consiliului Concurenţei...

Industria serviciilor de afaceri pe val. Numărul angajaților va crește cu 9,6% în 2020

 Industria serviciilor de afaceri pe val. Numărul angajaților va crește cu 9,6% în 2020
Numărul de angajaţi din industria de business services din România ar putea creşte anul viitor cu 9,6%, după o majorare de 5% anul acesta, a declarat Dragoş Ştefan, preşedintele Asociaţiei Business Service...

Vasilescu: Întotdeauna în noiembrie se produce o ușoară depreciere a monedei naționale

Vasilescu: Întotdeauna în noiembrie se produce o ușoară depreciere a monedei naționale
Întotdeauna în luna noiembrie se produce o uşoară depreciere a monedei naţionale, fenomen întâlnit la cehi, la unguri şi la polonezi, a declarat Adrian Vasilescu, consultant de strategie la BNR. "De ce...

Galerie FOTO Constructor: Noul Stadion Steaua e finalizat în proporţie de 65%

Galerie FOTO Constructor: Noul Stadion Steaua e finalizat în proporţie de 65%
Galerie Foto Stadionul Steaua, unul dintre cele patru pe care România s-a angajat să le construiască în cadrul organizării Campionatului European de fotbal din 2020 la Bucureşti, este finalizat în proporţie de 65%, a...
Serviciul de email marketing furnizat de