x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie E.ON Energie redeschide magazinele treptat. Activitatea cu clienții se va desfășura telefonic și online

E.ON Energie redeschide magazinele treptat. Activitatea cu clienții se va desfășura telefonic și online

02 Iun 2020   •   12:05
E.ON Energie redeschide magazinele treptat. Activitatea cu clienții se va desfășura telefonic și online
Sursa foto: antena3

E.ON Energie România redeschide magazinele treptat dar activitatea de relaţii clienţi va continua, în mare parte, online şi telefonic.

"E.ON Energie România a decis ca după ridicarea stării de urgenţă din România şi instituirea stării de alertă, urmare a epidemiei generate de noul coronavirus, să redeschidă treptat magazinele E.ON însă, în cea mai mare parte, activitatea de relaţii clienţi va continua să se desfăşoare online şi telefonic, prin intermediul agenţilor companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro şi pe platforma E.ON Myline", se arată într-un comunicat al ompaniei. 

Magazinele E.ON au fost pregătite astfel încât să fie asigurată protecţia clienţilor şi a angajaţilor. La intrare se află dezinfectanţi iar agenţii clienţii poartă măşti de protecţie şi mănuşi. Toate suprafeţele şi obiectele din interior sunt dezinfectate la intervale de timp regulate.

Clienţii trebuie să se programeze online, folosind serviciul E.ON eBooking, pe eon.ro/programare-online, pentru a evita aglomeraţia, iar atunci când intră în magazine trebuie să poarte mască de protecţie.

În magazine nu poate intra decât un număr limitat de clienţi, care este egal cu numărul agenţilor din fiecare centru. Informaţii despre programul magazinelor se pot găsi pe www.eon.ro. 

"Recomandăm clienţilor noştri să utilizeze în continuare canalele de comunicare alternative la care ne pot contacta oricând: apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu şi rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz şi electricitate, 24/7.

Consultanţii E.ON pot prelua apeluri şi oferi informaţii şi soluţii de luni până vineri între orele 08.00-20.00; prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro sau direct din contul E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru a efectua direct operaţiuni legate de contul personal.

Clienţii care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline; prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold şi confirmare plată; prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România", se mai arată în document.

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din 3,1 milioane de clienţi. E.ON a investit circa 1,7 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,3 miliarde de euro.

×
Subiecte în articol: energie gaze electricitate eon