x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Fiţe de mall cu card de fidelitate

Fiţe de mall cu card de fidelitate

de Daniela Ivan    |    27 Feb 2016   •   11:08
Fiţe de mall cu card de fidelitate
Sursa foto: -Albachiaraa-/Getty Images/iStockphoto

Bătălia dintre mall-uri a trecut la o etapă superioară, atragerea clienţilor cu ajutorul cardurilor de fidelitate. Trei centre comerciale din Bucureşti au introdus deja acest instrument de marketing, Băneasa Shopping City, Bucureşti Mall şi Plaza Mall.

Principiul este simplu, cardul ţine socoteala punctelor care se acumulează la fiecare cumpără-tură, iar când se atinge un anumit nivel clientului este răsplătit. De exemplu, pentru fiecare 700 lei cheltuiţi, clienţii vor obţine gratuit un bilet la film la Movie-plex Plaza România. Dacă vor cheltui 100 de lei vor primi de ziua lor, un bilet la film gratuit, în cazul Fidelio, cardul celor de la Bucureşti şi Plaza Mall. Mall-ul din Băneasa a lansat aplicaţia City I Love care se poate descărca din App Store sau Google Play şi care este un fel de card de fidelitate pe care-l ai tot timpul la tine, pe telefonul mobil. Cu ajutorul mobilului îţi scanezi bonurile de cumpărături care se transformă în puncte de fidelitate. La rândul lor, punctele aduc reduceri în magazine, dar şi parcare gratuită sau sfaturi personalizate de la stiliştii mall-ului despre cum să te îmbraci la anumite evenimente.

Concurenţă tot mai dură
În Capitală sunt 20 de mall-uri care se luptă umăr la umăr pentru a atrage sau păstra clienţii. În stadiu avansat de construcţie se mai află Parklake din cartierul Titan, care se va deschide în primăvara anului viitor, şi Veranda Mall de lângă Piaţa Obor.

×
Subiecte în articol: mall