x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

"Frunza” Elenei Udrea va fi promovată pe Facebook

0
Autor: Elena Stan 02 Noi 2010 - 00:00


România va fi promovată ca destinaţie turistică sub brandul turistic naţional prin utilizarea platformei sociale Facebook, a declarat Elena Udrea, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului.



"Am discutat cu reprezentanţii Facebook despre promovarea României, a destinaţiilor româneşti, sub brandul turistic naţional, la recomandarea specialiştilor spanioli care au realizat brand-ul. Brandul turistic va fi astfel promovat prin new-media, în contextul în care aceste canale au devenit din ce în ce mai accesate decât canalele media tradiţionale", a afirmat Elena Udrea.

Astfel, MDRT şi Facebook vor elebora o strategie de comunicare integrată de social-media, stimularea dezvoltării programelor turistice în adaptarea celor mai noi inovaţii din industria Internetului, organizarea de către Facebook a unor sesiuni de training pentru reprezentanţii ministerului şi ai celor din turism pentru utilizarea social-media, precum şi organizarea unei conferinţe cu toţi actorii din industria turistică pentru implementarea strategiei de comunicare prin intermediul new-media.

Udrea a explicat că, momentan, nu au avut loc discuţii privind bugetul alocat campaniei de comunicare. "Suntem în faza fixării obiectivelor şi stabilirii unor planuri pentru atingerea lor. Strategia va fi finalizată în decembrie, iar implementarea va fi realizată cel mai târziu la începutul lunii martie", a subliniat Elena Udrea.

Black Changlee, vice-preşedintele Facebook a declarat că România nu este singura ţară care a apelat la promovarea turistică pe social-media. "Este pentru prima oară când colaborăm într-un proiect într-o fază atât de timpurie pentru elaborarea unei strategii de promovare axată pe educaţie şi formare", a declarat Black Changlee. Facebook urmează să propună primele produse turistice care vor fi promovate pentru atragerea turiştilor în România. De asemenea, proiectul include măsurarea creşterii numărului turiştilor pentru stabilirea impactului campaniei de promovare.
Facebook are aproape 500 milioane de utilizatori înscrişi.

Udrea a înregistrat frunza la OSIM
Promovarea pe Facebook fost aleasă de Udrea la recomandarea spaniolilor care au realizat "celebrul" Brand turistic al României, lansat în data de 29 iulie în China, la Shanghay, unde la doar câteva ore de la lansare s-a dovedit că frunza utilizată ca logo mai este utilizată de alte câteva site-uri. Pentru a putea utiliza după bunul plac celebra "frunză", Elena Udrea a înregistra-o la Oficiul de Stat pentru Invenţi şi Mărci.

"Avem răspunsul de la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci de patru săptămâni. Brandul a fost declarat original şi unic pe piaţă. De asemenea, în 28 octombrie am primit răspunsul în urma verificării Oficiul pentru Armonizarea în Piaţa Internă şi nu a existat nicio opoziţie", a afirmat Elena Undrea.

Mai mult, Udrea susţine că ministerul Turismului a primit o declaraţie de la compania cu al cărei logo se aseamănă brandul turistic al României, prin care aceasta susţine că izotipul din identitatea vizuală a brandului - frunza, nu este o copie a bradului firmei. Brandul turistic al României a fost lansat sub sloganul 'România - Descoperă grădina Carpaţilor'. Identitatea vizuală a brandului este susţinută de un element grafic puternic ancorat în natura şi tradiţia românească - frunza. În întregime, simbolul grafic intenţionează să sugereze varietatea formelor de relief specifice României şi trimite la elementele primordiale - pământ, apă, natură sălbatică, aventură, dinamism.
Citeşte mai multe despre:   economic

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Probleme la Dacia. Peste o mie de angajaţi sunt trimişi din nou în şomaj tehnic

Probleme la Dacia. Peste o mie de angajaţi sunt trimişi din nou în şomaj tehnic
1100 de angajaţi de la secţiile Presaj şi Mecanică de la uzina Dacia din Mioveni intră în şomaj tehnic în perioada 2-30 iunie, din cauza lipsei comenzilor. Compania declară că activitatea este adaptată...

BNR vine cu un scenariu sumbru pentru economia României

BNR vine cu un scenariu sumbru pentru economia României
Dinamica medie a PIB real va înregistra o valoare negativă semnificativă, apropiată de cea din criza economică din 2009, conform raportului trimestrial privind inflaţia unde tratează pe larg situaţia economică...

UPDATE Când vor fi redeschise mall-urile, cinematografele, locurile de joacă

UPDATE Când vor fi redeschise mall-urile, cinematografele, locurile de joacă
Mall-urile vor fi redeschise din 15 iunie, dacă până la această dată numărul persoanelor infectate va scădea, a transmis ministrul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri, Virgil Popescu. "Al...

Curs valutar. Leul rămâne stabil în raport cu euro. ROBOR scade. Aurul se scumpește

Curs valutar. Leul rămâne stabil în raport cu euro. ROBOR scade. Aurul se scumpește
Banca Națională a României (BNR) anunță un curs de referință de 4,8419 lei/euro, aproape de cel din ședința precedentă, de 4,8426 lei/euro.   Dolarul valorează 4,3293 lei,...

Au crescut rezervele internaţionale ale României

Au crescut rezervele internaţionale ale României
Rezervele internaţionale ale României (valute plus aur) la 31 mai 2020 au fost de 40,812 miliarde euro, faţă de 38,417 miliarde euro la 30 aprilie 2020, informează BNR.   La 31 mai 2020, rezervele...

Site pentru producătorii de alimente și de flori, lansat de Consiliul Județean Ilfov

Site pentru producătorii de alimente și de flori, lansat de Consiliul Județean Ilfov
Consiliul Județean Ilfov a lansat un site unde se pot înscrie toți producătorii de alimente și de flori din județ care au un atestat de producător. Înscrierea se face gratuit, accesând...

E.ON Energie redeschide magazinele treptat. Activitatea cu clienții se va desfășura telefonic și online

E.ON Energie redeschide magazinele treptat. Activitatea cu clienții se va desfășura telefonic și online
E.ON Energie România redeschide magazinele treptat dar activitatea de relaţii clienţi va continua, în mare parte, online şi telefonic. "E.ON Energie România a decis ca după ridicarea stării de...

Investiție de aproape 3 miliarde de euro pentru modernizarea Romexpo

Investiție de aproape 3 miliarde de euro pentru modernizarea Romexpo
Camera de Comerţ şi Industrie a României (CCIR) şi compania Iulius au inițiat un proiect amplu pe locul actualului Centru Expoziţional Romexpo din Capitală. Valoarea investiţiei este estimată la...

Munca și cursurile se pot face online, dar cu întâlniri periodice

Munca și cursurile se pot face online, dar cu întâlniri periodice
Recrutarea s-a mutat în mare măsură în mediul online, mai ales de la declanșarea pandemiei, însă acest domenniu de activitate nu poate fi susținut integral fără contact fizic. Unele locuri de muncă pot fi obț...

10 hectare de pădure pe zi tăiate la ras. 20 mil. mc de lemn, furate

10 hectare de pădure pe zi tăiate la ras. 20 mil. mc de lemn, furate
Suprafaţa pădurilor tăiate anul trecut a fost de 190.610 hectare, în creștere cu 9.049 de hectare față de 2018, din care au fost tăiate la ras 3.518 hectare (+83 ha față de 2018). Asta înseamnă 9,6 hectare pe...

Un centru APIA avertizează: „Sunați la primării să ne trimită adeverințele!”

Un centru APIA avertizează: „Sunați la primării să ne trimită adeverințele!”
Funcționarii unui centru județean APIA - Agenția de Plăți și Intervenții pentru Agricultură - au trimis un SMS fără precedent agricultorilor din județ, care riscă să piardă banii ce le-ar reveni de drept î...

Insuficiența calificării pentru angajare, la maxime istorice

Insuficiența calificării pentru angajare, la maxime istorice
Banca Națională a României (BNR) prezintă, în ultimul său Raport asupra Inflației, evoluția indicatorului de „necorelare a pregătirii candidaților”, evidențiind ponderea candidaților la angajare care nu...

Circa 5.000 de restaurante se vor închide în acest an. Pierderi de 500 de milioane de euro pe lună

Circa 5.000 de restaurante se vor închide în acest an. Pierderi de 500 de milioane de euro pe lună
Industria restaurantelor va pierde circa 5.000 de locaţii la nivel naţional, adică 10% din total, întrucât acestea nu se vor mai putea redeschide în perioada următoare, a...

Industria hotelieră ar putea avea pierderi de circa un miliard de euro în acest an

Industria hotelieră ar putea avea pierderi de circa un miliard de euro în acest an
Industria hotelieră estimează pierderi de circa un miliard de euro, după cum a anunţat Călin Ile, preşedintele Fedderației Industriei Hoteliere din România (FIHR). "În industria hotelieră, în...

România nu mai are cea mai mare inflație din UE

România nu mai are cea mai mare inflație din UE
România nu mai are cea mai mare rată a inflaţiei din Uniunea Europeană, a precizat ministrul Finanţelor, Florin Cîţu. "PSD a ţinut voit trei ani de zile Romania în topul ruşinii în UE. În guvernarea s...
Serviciul de email marketing furnizat de