x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Luxury Show - Fite de milioane de euro

Luxury Show - Fite de milioane de euro

de Daniela Ivan    |    08 Dec 2006   •   00:00
Luxury Show  -  Fite de milioane de euro
Romexpo gazduieste targul brandurilor de top
Masini puternice, iahturi de croaziera, tinute si bijuterii costisitoare, gadget-uri, rochii cu cristale Swarovsky. Toate aceste "jucarii" pentru oamenii cu dare de mana se gasesc la Luxury Show, deschis pana la 10 decembrie la Romexpo.

Luxul a inceput sa prinda in Romania. Oamenii cu bani se dau in vant dupa autoturisme de marca (Rolls-Royce, Lexus, Infiniti, Morgan, Jaguar si Hummer, BMW). Acestea sunt un semn al pozitiei sociale pe care unii doresc sa-l afiseze ostentativ. Preturile aproape ca nu conteaza. "Un BMW pret CIP ajunge la 54.000 de euro, iar un Rolls-Royce trece de 380.000 de euro", spune Ciprian Bercea, marketing manager la Automobile Bavaria. El adauga ca BMW a inregistrat rezultate de exceptie in Romania in ultimii doi ani tara noastra plasandu-se pe locul al doilea in regiune, cu aproape 1.700 de autoturisme vandute in acest an.

IAHTURI. Cine doreste o ambarcatiune are de unde alege, la targ fiind prezente peste zece firme care comercializeaza astfel de produse de lux. "Piata se dezvolta foarte bine si se vand si produse care depasesc 1.500.000 de euro", spune Robert Ambrozie, reprezentantul Neptun Yacht Romania. El afirma ca aceste ambarcatiuni sunt echipate cu tehnologie de ultima ora, au trei cabine mobilate, bucatarie complet utilata, doua bai, instalatii de navigare si salvare prin satelit. "Vindem in jur de cinci ambarcatiuni cu preturi peste 1.500.000 de euro pe an si cateva zeci de ambarcatiuni mai mici, care costa in jur de 100.000 de euro", adauga Ambrozie.

MOBILA. Canapelele, fotoliile si accesoriile pe care cunoscatorii le amplaseaza in camerele de zi sau holuri pot ajunge si la 20.000 de euro, daca poarta marca Moroso si semnatura unui design renumit. Evident, sunt unicate. Exista si canapele mai ieftine, preturile pot cobori la 1.500 de euro, insa nu poarta semnatura creatorului.

ROCHII. Moda pentru receptiile din inalta societate bucuresteana este ca doamna sa aiba o rochie de seara cu cristale Swarovsky, care poarta obligatoriu o semnatura cunoscuta. Pretul nu conteaza. Un astfel de moft costa 1.500 de euro, spun reprezentantii firmelor care expun asemenea produse. Preturile mai adauga cateva sute de euro daca vanzatorul ne spune ca modelul acestei rochii cu cristale si diamante a fost in colectia Victoria’s Secret. Dar la o astfel de costumatie se impune o bijuterie scumpa. O gasiti fara probleme tot la Luxury Show. "Un set format din colier, bratara, inel si cercei din aur de 18 karate cu patru randuri de diamante ajunge la 20.000 de euro", spune Tiberiu Alexandru, director general Royal Diamonds. El adauga ca are si seturi mai ieftine, care ajung la 10.000 de euro, din colectia Heidi Klum.

CUMPARATORII
Targul se adreseaza bucurestenilor cu bani, celor care doresc sa cumpere produse de calitate, pe care nu prea le gasesc in magazinele obisnuite. Conform statisticilor organizatorilor, peste 3.000 de bucuresteni au venituri mai mari de 8.000 de euro lunar, 13.000 castiga 2.500 de euro lunar, iar 13.000 de persoane sar de 2.500 de euro pe luna. Acesti oameni sunt presedinti, directori de companii si firme, parlamentari si membri ai Guvernului, diplomati, reprezentanti in Romania ai diverselor institutii internationale, creatori de moda, personalitati din show-biz, sportivi etc. La Luxury Show expun peste 100 de firme produse cu o valoare totala de 25-30 de milioane de euro, a declarat George Cojocaru, presedintele ROMEXPO.

×
Subiecte în articol: economic luxury show