x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Turismul, promovat extern de 5 milioane de euro.

0
Autor: Elena Stan 31 Mai 2011 - 21:00
Turismul, promovat extern de 5 milioane de euro.


Elena Udrea, ministrul Dezvoltarii Re­gionale si Turismului, aloca circa 5 milioane de euro din fondurile euro­pene nerambursabile pentru campania de promovare a Romaniei pe trei posturi de televiziune cu aco­pe­rire internationala. Romania este pro­movata ca destinatie turistica pe ca­nalele de televiziune CNN, Euronews si Eurosport timp de un an. Valoarea totala a campaniei de promovare este de 4.960.000 euro cu TVA, fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operatio­nal Regional 2007-2013, Axa 5, ope­ra­tiunea 'Crearea unei imagini pozi­ti­ve a Romaniei ca destinatie turisti­ca prin definirea si promovarea brandului turistic national'. Compania castigatoare a licitatiei prin care s-au achizitionat serviciile de publi­citate este Media Investment Communication SRL. Destinatiile turisti­ce din Romania vor fi promovate pe cele 3 posturi de televiziune cu aco­­perire internationala prin difu­za­­rea de spoturi publicitare de 30 si 20 de secunde, respectiv un spot ge­ne­­ral de prezentare de 30 de secunde si cate 2 spoturi de 20 de secunde pentru turismul in natura si cel cultural.

'Conceptul spoturilor subliniaza valorile Romaniei, resursele unice in­contestabile, avantajul competitiv de a se putea baza inca pe o natura in mare parte neatinsa si «sanatoasa», o resursa rara si valoroasa pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune in valoare mos­te­ni­rea culturala romaneasca, un mix bogat de influente istorice, autentici­ta­te romaneasca si traditio­nal', po­tri­vit unui comunicat al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT).

Posturile de televiziune inter­na­tio­­nale au fost selectate in functie de audienta (spectatori unici pe sap­ta­mana) in randul persoanelor cu ve­ni­turi peste medie care cala­toresc (in interes de afaceri si de pla­cere, cel pu­tin 6 calatorii pe an), conform da­te­lor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010. Spoturile tv au rolul de consolidare vizuala a brandului de destinatie.

Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune, in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, al cresterii gradului de cunoastere a tarii noastre pe plan international, al consolidarii vizuale a brandului de destinatie si al cresterii numarului de turisti proveniti in special de pe principalele piete priori­tare identificate in Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului National 2007-2026, respectiv Germania, Austria, Italia, Franta, Marea Bri­ta­nie/ Ir­landa, Ungaria, Rusia si SUA.

Udrea a mai lucrat cu postul Eurosport
Romania a mai fost promovata pe Eurosport in 2009, din luna august pana in decembrie, prin campania 'Romania, land of choice'. Pentru campania de promovare 'Romania, land of choice' Ministerul Turismului a platit un milion de euro pentru difuzarea a 1.025 de spoturi publicitare, in conditiile in care Croatia a platit 400.000 de euro pentru difuzarea a 805 spoturi pe acelasi post de televiziune international. Pe langa faptul ca ministerul condus de Elena Udrea a platit mai mult decat Croatia pentru difuzarea spoturilor de promovare, campania romaneasca a inceput la spartul targului, adica la sfarsit de sezon, cand valul turistic estival era spart, iar planurile pentru cel de iarna erau deja gata pentru turistii care chiar stiu ce vor.

Citeşte mai multe despre:   economia

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Peste 198 de milioane de lei plătiţi online de „Black Friday”. 22% dintre tranzacţii, în rate

Peste 198 de milioane de lei plătiţi online de „Black Friday”. 22% dintre tranzacţii, în rate
Aproape 200 de milioane de lei au fost plătiţi online de „Black Friday”, în acest an, pe 15 noiembrie, mai mult cu 26% în comparaţie cu ediţia din anul precedent, arată rezultatele finale ale campaniei,...

Târgul vacanţelor de la Romexpo vine cu reduceri de peste 50%

Târgul vacanţelor de la Romexpo vine cu reduceri de peste 50%
Agenţiile de turism şi tour-operatorii prezenţi în aceste zile la Târgul de Turism al României (TTR) de la Romexpo au venit cu oferte pentru toate sezoanele, gusturile dar şi pentru toate buzunarele,...

În Timișoara s-a deschis cea mai mare fabrică de biciclete din sud-estul Europei

În Timișoara s-a deschis cea mai mare fabrică de biciclete din sud-estul Europei
Primarul Nicolae Robu a anunţat, vineri, că în Timişoara se vor crea în jur de 3.000 de locuri de muncă la cea mai mare fabrică de asamblare de biciclete din sud-estul Europei, care se va construi aici anul...

Meyer (FP): Guvernul ar putea cere companiilor de stat să distribuie dividende mai mari

Meyer (FP): Guvernul ar putea cere companiilor de stat să distribuie dividende mai mari
Faptul că Guvernul va avea nevoie să facă faţă unui deficit bugetar mai mare ar putea să-l determine să se adreseze societăţilor cu capital de stat ca acestea să aprobe dividende mai mari care să completeze g

Profitul Transelectrica a scăzut cu 25% în primele 9 luni ale anului

Profitul Transelectrica a scăzut cu 25% în primele 9 luni ale anului
Compania Naţională de Transport al Energiei Electrice Transelectrica a încheiat primele nouă luni ale acestui an cu un profit net de 74 milioane lei, în scădere cu 25% comparativ cu cel din perioada similară a...

Orange se pregăteşte să îşi vândă turnurile de telefonie mobilă

Orange se pregăteşte să îşi vândă turnurile de telefonie mobilă
Grupul francez de telecomunicaţii Orange se pregăteşte să îşi regrupeze turnurile de telefonie mobilă într-o companie separată, urmând exemplul rivalilor europeni care au dorit să profite de interesul...

Leul s-a apreciat vineri în raport cu principalele valute

Leul s-a apreciat vineri în raport cu principalele valute
Leul s-a apreciat vineri cu 0,02 bani în raport euro, moneda europeană fiind cotată la 4,7667 lei, faţă de 4,7669 lei joi. De asemenea, leul a câştigat teren şi în faţa dolarului american, care a ajuns la...

ANRE va retrage licențele pentru centrale electrice cu putere totală de 1.100 MW

ANRE va retrage licențele pentru centrale electrice cu putere totală de 1.100 MW
Autoritatea Naţională de Reglementare în Energie (ANRE) va ridica licenţele de producţie a energiei electrice pentru încă 1.100 de MW săptămâna viitoare, întrucât este vorba de centrale care nu mai există, c...

Virgil Popescu: Avem depozitele pline de gaze dar tot nu putem acoperi vârfurile de consum la iarnă

Virgil Popescu: Avem depozitele pline de gaze dar tot nu putem acoperi vârfurile de consum la iarnă
Depozitele de gaze sunt pline şi există un volum de peste 3 miliarde de metri cubi stocate, însă chiar şi aşa România nu-şi poate acoperi vârfurile de consum din perioada geroasă, întrucât capacitatea de...

Războiul politic prăbuşeşte leul şi ne împinge într-un scandal internaţional

Războiul politic prăbuşeşte leul şi ne împinge într-un scandal internaţional
Galerie Foto Războiul politic se mută din planul alegerilor prezidenţiale în sfera economică şi riscă să afecteze nu numai standardul de viaţă al populaţiei, ci şi credibilitatea ţării pe plan extern. Ioahnnis şi...

Jocurile video câștigă teren în România. Afaceri de peste 188 milioane de dolari în 2018

Jocurile video câștigă teren în România. Afaceri de peste 188 milioane de dolari în 2018
Industria jocurilor video din România a înregistrat, în 2018, o cifră de afaceri de 188,5 milioane de dolari, cu 19,2% mai mare decât în anul 2017, relevă raportul întocmit de Asociaţia Dezvoltatorilor de...

SIF Oltenia a înregistrat un profit net de peste 117 milioane de lei în primele nouă luni ale anului

SIF Oltenia a înregistrat un profit net de peste 117 milioane de lei în primele nouă luni ale anului
Societatea de Investiţii Financiare Oltenia a încheiat primele nouă luni ale acestui an cu un profit net de 117,476 milioane lei, cu 33% mai mare faţă de perioada similară a anului trecut, conform datelor remise...

Raiffeisen Bank a avut un profit net de 536 milioane de lei în trimestrul al treilea 2019

Raiffeisen Bank a avut un profit net de 536 milioane de lei în trimestrul al treilea 2019
Raiffeisen Bank a încheiat al treilea trimestru al anului 2019 cu un profit net de 536 milioane de lei, faţă de 718 milioane de lei, cât înregistra în aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat de...

Ministerul Finanţelor a respins toate ofertele băncilor la licitaţia de obligaţiuni de joi

Ministerul Finanţelor a respins toate ofertele băncilor la licitaţia de obligaţiuni de joi
Ministerul Finanţelor Publice (MFP) a respins, joi, toate ofertele băncilor depuse în cadrul licitaţiei pentru o emisiune de obligaţiuni de stat pe 111 de luni, prin care intenţiona să atragă 500 de milioane de...

APIA a autorizat la plată peste 88% din fermieri. Sumele alocate se ridică la 1,1 miliarde de euro

APIA a autorizat la plată peste 88% din fermieri. Sumele alocate se ridică la 1,1 miliarde de euro
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) a autorizat la plată, începând cu data de 16 octombrie şi până în prezent, în cadrul Campaniei de plăţi în avans pentru anul 2019, un număr de...
Serviciul de email marketing furnizat de