x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Udrea alocă 120.000 de euro pentru promovarea REGIO

Udrea alocă 120.000 de euro pentru promovarea REGIO

de Elena Stan    |    01 Mar 2011   •   13:49
Udrea alocă 120.000 de euro pentru promovarea REGIO
Sursa foto: Dan Marinescu/Jurnalul Naţional

154303-dm-20090903153911005.jpgMinisterul Dezvoltării Regionale şi Turismului, condus de Elena Udrea, achiziţionează servicii de organizare de evenimente pentru promovarea REGIO Programul Operational Regional 2007-2013. Valoarea estimativă a contractului este de 403.225 de lei, fără TVA (peste 120.000 de euro), potrivit informaţiilor postate pe SEAP. Finanţarea va fi asigurată de la stat în raport de 25% şi 75% prin Asistenţă Tehnică pentru Programul Operaţional Regional Axa Prioritară 6.

De această sumă vor fi organizate 4 sesiuni de informare a studenţilor/masteranzilor din 4 centre universitare din ţară care studiază în domeniile integrare europeană, managementul proiectelor, finanţare europeană, dezvoltare regională, urbanism şi amenajarea teritoriului, etc. Acestea vor fi organizate în Bucureşti, Craiova, Iaşi, Cluj, în perioada aprilie- noiembrie. De asemenea, de aceşti bani vor fi organizate şi 3 sesiuni de informare a parlamentarilor români. La aceste evenimente vor participa grupuri de câte 50 de parlamentari, fiecare sesiune se va desfăşura pe parcursul unei zile, timp de şase ore.

De asemenea, MDRT mai organizează 3 sesiuni de lucru interne cu reprezentanţii AM POR, 2 întâlniri de lucru (regionale), Forumul Comunicatorilor Regio, Conferinţa de prezentare a Raportului Anual de Implementare a Regio şi 4 sesiuni de informare a beneficiarilor axei prioritare 1.

Firma desemnată câştigătoare se va ocupa cu contactarea centrelor universitare şi stabilirea tuturor detaliilor organizatorice cu reprezentanţii acestora, va stabili programul fiecărei sesiuni, care va fi aprobat, în prealabil, de autoritatea contractantă; conceptul sesiunilor va fi unul unitar, iar agenda poate diferi în funcţie de zona de desfăşurare a evenimentului, va realiza şi transmite invitaţia către rectoratele universităţilor. Invitaţia va respecta regulile Manualului de Identitate Vizuală a Programului, şi va fi transmisă către autoritatea contractantă, spre avizare, cu 10 zile înainte de sesiune.

Locaţia exactă a evenimentului se va stabili împreună cu autoritatea contractantă. Firma trebuie să se asigure că sălile să fie corespunzătoare pentru desfăşurarea sesiunilor, fiecare sală va avea o capacitate de maxim 70 de persoane şi va fi dotată cu logistica necesară (laptop, proiector, flipchart, instalaţie de sonorizare, aer condiţionat, personal tehnic, instalaţii audio-video, microfoane fixe şi mobile, masă prezidiu – va trebui asigurată şi prezenţa unei persoane de specialitate în domeniul instalaţiilor audio-video pentru a putea gestiona utilizarea acestor instrumente).

Sala trebuie să fie dotată cu plasmă TV, diagonală 127 cm, care va fi expusă în sala în care se va servi masa de prânz şi pauza de cafea, pe care se vor derula spoturile TV de promovare a Regio.

Firmele interesate pot depune oferte până în data de 14 martie, ora 10,00, urmând ca la ora 10,30 acestea să fie deschise.

×
Subiecte în articol: promovare Elena Udrea euro MDRT regio