x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Udrea vrea promovare gratuită

0
06 Iul 2009 - 00:00

Ministerul Turismului şi Consiliul Consultativ pentru Turism vor ca trusturile de presă să susţină gratuit campania "Turist în România", a declarat, luni, după o şedinţă a consiliului, ministrul de resort, Elena Udrea.

"În urma acestei şedinţe am decis împreună cu Consiliul Consultativ să formulăm un apel pentru toate trusturile de presă să susţină gratuit campania «Turist în România», iar banii economisiţi să fie investiţi în infrastructura turistică", a afirmat Udrea.
Ea a adăugat că televiziunile ar urma să sprijine campania, gratuit, cu clipuri video, radiourile cu clipuri audio, iar presa scrisă cu publicarea unor machete.

"Vor fi promovate litoralul, delta, muntele, turismul cultural şi religios, agroturismul şi ecoturismul. Acum am făcut apelul şi în scurt timp o să-l formulăm şi în scris. Aşteptăm un răspuns în această săptămână", a spus Udrea.
Ea a adăugat că dacă instituţiile de presă vor refuza propunerea, Ministerul Turismului va continua procedurile de achiziţe publică pentru promovare, urmând "să cheltuie banii" pentru campanie.

Consiliul Consultativ al Turismului reuneşte reprezentanţi ai Ministerului Turismului, ai organizaţiilor patronale şi sindicale şi ai asociatiilor naţionale profesionale care activează în industria turismului.

Săptămâna trecută, Ministerul Turismului a rugat companiile de publicitate să pună la dispoziţia instituţiei, gratuit, panourile de tip outdoor pe care le au disponibile în perioada 10 iulie - 31 august, pentru promovarea turismului intern.

Consiliul Consultativ al Turismului anunţă că o sprijină pe Udrea, criticată de unele publicaţii
Reprezentanţii Consiliului Consultativ al Turismului au declarat luni, în urma unei întâlniri pe care au avut-o cu ministrul Turismului, Elena Udrea, că o susţin pe aceasta în proiectele de promovare şi de investiţii în infrastructura turistică, acţiuni contestate de unele publicaţii.

"A fost o unanimitate în a exprima importanţa pe care turismul românesc o are şi că trebuie susţinute investiţiile în infrastructura turistică. Este binevenită măsura prin care Ministerul Turismului alocă bani autorităţilor locale pentru investiţii în infrastructura turistică", a spus Udrea.
Consiliul Consultativ al Turismului reuneşte reprezentanţi ai Ministerului Turismului, ai organizaţiilor patronale şi sindicale şi ai asociatiilor naţionale profesionale care activează în industria turismului.

Preşedintele ANAT, Corina Martin, a afirmat că asociaţia pe care o conduce susţine Ministerul Turismului în campaniile de promovare internă şi externă.
"Avem nevoie de promovare, iar bugetul de promovare al ministerului este mult prea mic faţă de nevoile turismului românesc", a adăugat Martin.

Secretarul general al Federaţiei Patronatelor în Turism, Dragoş Răducan, a spus că investiţiile în promovare ar trebui continuate.
"În această perioadă trebuie să facem promovare. Avem ceva bănuţi pentru promovare şi este păcat să nu-i folosim", a adăugat Răducan.
Paul Mărăşoiu, preşedintele Romanian Convention Bureau, asociaţia organizatorilor de conferinţe, a solicitat presei să "gândească pozitiv" şi să nu mai atace turismul.

"Dacă vreţi s-o atacaţi pe doamna ministru ca om politic, faceţi-o, stimate doamne şi domni! Dar nu atacaţi turismul", a mai spus el.
În plus, preşedintele ANAT, Corina Martin, s-a delimitat de afirmaţiile făcute joi, la o conferinţă de presă, în prezenţa ei, de către vicepreşedintele asociaţiei, Alin Burcea. 

 


Acesta a acuzat-o pe Udrea că se preocupă doar de imaginea personală şi nu a luat nicio măsură prin care să încurajeze turismul.

"ANAT este o asociaţie cu personalitate, şi fiecare are părerea lui. Domnul Burcea a fost secretar de stat şi a făcut aceste precizări în nume personal. Noi susţinem în continuare că turismul nu se poate face fără promovare", a spus Corina Martin.

Mai mult decât atât, vicepreşedintele ANAT, Alin Burcea, care nu a fost prezent la întâlnirea Consiliului Consultativ cu Elena Udrea, şi-a schimbat între timp o parte din păreri.

"Eu nu am declarat ca Elena Udrea a folosit mulţi bani pentru promovarea turismului, ci prea puţini! Am spus şi la conferinţa de presă, ministrul Elena Udrea este bine intenţionat, este prezentă aproape peste tot, şi astăzi se vorbeşte despre turism cum nu s-a mai vorbit în ultimii doi ani. Ceea ce vreau să precizez este că ar fi trebuit pus un mult mai mare accent pe promovarea turismului intern, care aduce încasări imediate", a declarat Alin Burcea.

El a adăugat că acţiunile de Paşte şi 1 Mai ale Ministerului Turismului au fost bune, dar trebuiau susţinute printr-o campanie prelungită de promovare a Litoralului, în perioada 5 mai - 30 iunie.
"ANAT a solicitat elaborarea unor acte normative, care să sprijine agenţiile. Aşteptăm în continuare acest lucru. Repet, tot ce s-a facut, în general, este bine. Trebuie însă măsuri cu efect imediat, pentru că asistăm la o scădere a numărului de turişti, pe fondul «crizei psihologice»", a mai spus Burcea.

Ministerul Turismului a convocat luni, de urgenţă, Consiliul Consultativ al Turismului, pentru stabilirea unui punct de vedere comun faţă de poziţiile exprimate în ultimul timp în mass-media împotriva acţiunilor de promovare şi a finanţării investiţiilor în infrastructura turistică.

Potrivit unui articol din Cotidianul, din luna iunie, ministrul Turismului a acordat un milion de lei pentru infrastructura turistică din Ceahlău, după o licitaţie cu un singur competitor, iar banii au ajuns la firma unui lider local al PDL.

Ziarul Gardianul a acuzat, la rândul său, Ministerul Turismului, că îi va acorda canalului TV Eurosport drepturile de promovare turistică externă, iar licitaţia care va avea loc va fi o formalitate.

Potrivit unui articol din 20 iunie publicat în Evenimentul Zilei, Ministerul Turismului, condus de Elena Udrea (PDL), a reevaluat sumele alocate autorităţilor locale pentru proiecte şi a făcut câteva ajustări cu plus pentru colegii de partid.

        Mediafax

Citeşte mai multe despre:   economic,   udrea,   ministerul,   turismului,   ministerul turismului,   promovare,   consultativ,   turistică,   consultativ turismului

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Bursa de la București: Valoarea tranzacţiilor a coborât marţi la 15,4 milioane de lei

Bursa de la București: Valoarea tranzacţiilor a coborât marţi la 15,4 milioane de lei
Bursa de la Bucureşti a închis cu o evoluţie mixtă a indicilor şedinţa de tranzacţionare de marţi, iar valoarea tranzacţiilor a coborât la 15,4 milioane lei (3,26 milioane euro), de la 17,59 milioane lei (3,72 ...

Leul s-a depreciat în raport cu principalele valute

Leul s-a depreciat în raport cu principalele valute
Banca Naţională a României (BNR) a afişat, marţi, un curs de 4,7305 lei pentru un euro, în creştere cu 0,21 bani (+0,04%) faţă de cotaţia anterioară, de 4,7284 lei/euro. De asemenea, leul s-a depreciat şi ...

CEC acordă 25 milioane de euro Grupului Aaylex, proprietarul brandului CocoRico

CEC acordă 25 milioane de euro Grupului Aaylex, proprietarul brandului CocoRico
CEC Bank a semnat un contract în valoare de 25 milioane de euro cu  Grupul Aaylex, proprietar al brandului CocoRico, pentru refinanţarea unei emisiuni de obligaţiuni. Professional Capital Finance...

Indicele ROBOR la trei luni a scăzut la 3,07% pe an

Indicele ROBOR la trei luni a scăzut la 3,07% pe an
Indicele ROBOR la 3 luni, în funcţie de care se calculează costul creditelor de consum în lei cu dobânda variabilă, a scăzut marţi până la 3,07% pe an, de la 3,09%, valoare înregistrată luni, potrivit...

Preţurile, de neoprit. Inflaţie de trei ori peste media UE

Preţurile, de neoprit. Inflaţie de trei ori peste media UE
România îşi consolidează poziţia nedorită de „campioană europeană la inflaţie”, cu un nivel de trei ori mai mare decât media UE. Specialiştii acuză balanţa comercială deficitară, dar şi intervenţia n...

Romgaz: Construcţia centralei de la Iernut, blocată de OUG 114

Romgaz: Construcţia centralei de la Iernut, blocată de OUG 114
Proiectul centralei pe gaze pe care Romgaz o construieşte la Iernut este blocat din cauza prevederilor OUG 114/2018 privind majorarea salariilor în construcţii, a declarat directorul general Adrian...

Angajatul nostru, stăpânul nostru

Angajatul nostru, stăpânul nostru
Dacă până mai ieri, angajatorii își permiteau să selecteze viitorii angajați, din zeci sau chiar sute de CV-uri, sau să le spună oamenilor „Poți pleca, mai sunt 100 ca tine la ușa noastră”, astăzi își ...

Bursa de la Bucureşti închide în creştere şedinţa de luni; tranzacţii de numai 17,6 milioane lei

Bursa de la Bucureşti închide în creştere şedinţa de luni; tranzacţii de numai 17,6 milioane lei
Bursa de la Bucureşti a închis în creştere pe majoritatea indicilor şedinţa de tranzacţionare de luni, însă valoarea tranzacţiilor a fost de numai 17,59 milioane lei (3,72 milioane euro). Indicele BET, care ...

Compania Sodexo România a preluat 7card. Valoarea tranzacției nu a a fost dezvăluită

Compania Sodexo România a preluat 7card. Valoarea tranzacției nu a a fost dezvăluită
Compania Sodexo România, jucător important pe piața autohtonă a tichetelor de masă, a preluat pachetul integral de acţiuni al 7card, societate care oferă firmelor carduri prin care angajații au acces la zeci de...

Romgaz vrea să dețină 20% din acțiunile terminalului LNG Alexandropolis, Grecia

Romgaz vrea să dețină 20% din acțiunile terminalului LNG Alexandropolis, Grecia
Compania Romgaz vrea să devină acționar al  companiei care realizează terminalul de gaz natural lichefiat (LNG) de la Alexadropolis, Grecia, după cum a declarat Adrian Volintiru, directorul...

Moneda naţională s-a depreciat în raport cu euro

Moneda naţională s-a depreciat în raport cu euro
BNR a anunțat cotațiile pentru ziua de azi. Astfel, un euro este cotat la 4,7284 RON, un dolar a ajuns la 4,2575 lei. Francul elvețian este cotat la 4,3506 RON, iar lira sterlină este cotată la 5,1830...

ASF: Primul raport despre stabilitatea financiară a piețelor nebancare

ASF: Primul raport despre stabilitatea financiară a piețelor nebancare
Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a întocmit primul raport privind stabilitatea financiară a pieţelor pe care le reglementează şi supraveghează. Este vorba despre piaţa asigurărilor, piaţa de...

Jurnalul bursier. Granița dintre investiție și speculație

Cu toate că principiile care stau la baza acestor două tipuri distincte de activități se pot enunța și delimita fără a lăsa loc de interpretări, în practică nu de puține ori se întâmplă ca unii...

Romgaz a oprit construcția termocentralei de la Iernut din cauza creșterii salariilor în construcții

Romgaz a oprit construcția termocentralei de la Iernut din cauza creșterii salariilor în construcții
Construcția termocentralei pe gaze de la Iernut a fost blocată din cauza prevederilor OUG 114/2018 care a majorat salariile din construcţii, ceea ce înseamnă costuri suplimentare pentru Romgaz, după cum...

Altex se desparte de eMag din cauza comisioanelor prea mari

Altex se desparte de eMag din cauza comisioanelor prea mari
După o prezență de peste un an și jumătate pe platforma Marketplace, compania Altex a decis să retragă. Motivul deciziei este creşterea comisioanelor practicate de eMag, ceea ce a dus la...
Serviciul de email marketing furnizat de