x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Fonduri europene mai... prietenoase cu românii

0
Autor: Diana Scarlat 27 Mar 2019 - 10:50
Fonduri europene mai... prietenoase cu românii Stefan Mihai
Vezi galeria foto


„Bani europeni pentru idei româneşti!” este sloganul primei campanii de informare a Ministerului Fondurilor Europene din ultimii şase ani. Scopul campaniei este acela de a determina cât mai mulţi români să ia în considerare finanţarea proiectelor din bani europeni. UE vrea ca politicile de coeziune să fie cunoscute de toţi cetăţenii europeni şi să se înţeleagă necesitatea acestui sprijin.

Imagini atractive, rezultate pozitive şi limbaj prietenos – acestea sunt coordonatele campaniei MFE. „Scopul campaniei este de promovare a beneficiilor pe care fondurile europene le-au generat în România, în cei 11 ani de la aderare. Avem spoturi TV şi radio, bannere online, promovare social-media, advertoriale, panouri publicitare stradale şi obiecte promoţionale”, a explicat Adriana Mărgărit, directoarea Departamentului de Comunicare al MFE. 28 martie este startul acestei campanii, prin lansarea primului spot. Campania se va desfăşura între 28 martie şi 31 august 2019, având un buget de circa 2,5 milioane de euro, din bani europeni. „Această campanie vine într-un context european extrem de important. Istoria politicii de coeziune a început în anii '60, pentru a salva nişte regiuni miniere din Germania. Această politică a reuşit să susţină motorul economiei europene, de acum 50 de ani. Din păcate, s-a constatat, în anul 2017, că cetăţenii europeni, în general, nu ştiu foarte multe lucruri despre ceea ce a făcut pentru ei politica de coeziune. Pentru că se discuta despre reforma politicii de coeziune în 2017, iar unii dintre principalii beneficiari ai fondurilor de coeziune contestau necesitatea continuării sau consolidăriii ei, sub preşedinţia malteză a Consiliului UE s-au pus bazele promovării politicilor de coeziune. În acest moment avem şi noi o campanie. Orice implementare şi orice reformă trebuie să se bazeze pe ceea ce s-a-ntâmplat deja. Vrem să arătăm că această politică de coeziune a ajutat România să ajungă unde este astăzi, a sprijinit oameni, a sprijinit IMM-uri. România continuă să fie un beneficiar al acestei politici şi vrem să fie foarte bine cunoscut acest lucru”, a explicat Mihaela Toader, secretar de stat în Ministerul Fondurilor Europene. Ministrul Rovana Plumb a anunţat, recent, că au fost depuse deja proiecte în valoare de 39 de miliarde de euro, din care au fost contractate aproape 21 de miliarde, iar până în prezent nu s-au înregistrat corecţii financiare.

Campania reprezintă o noutate absolută, pentru că respectă regulile de bază din publicitate, nu pe cele obişnuite pentru instituţiile publice. De la 1 august 2017 au intrat în România 8,6 miliarde de euro.

Citeşte mai multe despre:   fonduri europene

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Oferte pentru construcția tronsonului Zimbor - Poarta Sălajului din Autostrada Brașov - Oradea

Oferte pentru construcția tronsonului Zimbor - Poarta Sălajului din Autostrada Brașov - Oradea
Pentru contractul de proiectare şi execuţie a tronsonului Zimbor - Poarta Sălajului, parte a Autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea au fost depuse trei oferte din partea unei asocieri și a două...

Grupul Taparo începe producția a 10 milioane de măști pe lună

Grupul Taparo începe producția a 10 milioane de măști pe lună
Grupul Taparo din localitatea Târgu Lăpuş va produce circa 10 milioane de măşti de protecţie pe lună. Acestea vor fi livrate spitalelor şi unităţilor medicale din România...

Banca Mondială acordă României 400 de milioane de euro pentru oprirea răspândirii pandemiei cu coronavirus

Banca Mondială acordă României 400 de milioane de euro pentru oprirea răspândirii pandemiei cu coronavirus
Guvernul României a accesat linia de asistenţă financiară pre-aprobată, în valoare de 400 de milioane de euro, acordată de Banca Mondială pentru a contribui la prevenirea răspândirii pandemiei de...

Fondurile de pensii, sub presiunea crizei

Fondurile de pensii, sub presiunea crizei
În condițiile în care cotațiile de pe piețele financiare au scăzut destul de abrupt în ultima perioadă, pe fondul incertitudinilor provocate de pandemie, și plasamentele fondurilor de pensii (principalii...

Retragere importantă de la conducerea UniCredit Bank România

Retragere importantă de la conducerea UniCredit Bank România
În ședința Consiliului de Supraveghere UniCredit Bank din 2 aprilie 2020, Dan Pascariu, Președinte al Consiliului de Supraveghere, și-a anunțat decizia de a se retrage din funcție începând cu data de...

Procurarea echipamentelor medicale în contextul pandemiei COVID-19. Disonanță între cadru legislativ și nevoile sociale în prezent.

Procurarea echipamentelor medicale în contextul pandemiei COVID-19. Disonanță între cadru legislativ și nevoile sociale în prezent.
Galerie Foto De la momentul decretării stării de urgență de către Președintele României prin Decretul nr. 195/16.03.2020, în contextul extinderii rapide a pandemiei COVID-19 la nivel mondial, România în doar câteva zile...

ANAF rambursează TVA în valoare de circa 4 miliarde de lei, în luna martie

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) rambursează, în luna martie, TVA în valoare de aproape 4 miliarde de lei pentru 24.526 de deconturi, se arată într-unun comunicat al instituţiei. Media...

Cîțu: Nu sunt luate în calcul tăieri de salarii și pensii. Cred că economia își va reveni după criză

Cîțu: Nu sunt luate în calcul tăieri de salarii și pensii. Cred că economia își va reveni după criză
Ministrul Finanțelor, Florin Cîțu, a spus, joi, că, în contextul actual al crizei provocate de epidemia de coronavirus, nu sunt luate în calcul tăieri de salarii și de pensii. El a adăugat că este optimist și...

Cristian Onețiu: „Se preconizează că fiecare lună de pandemie activă înseamnă 9 luni de recuperare economică”

Cristian Onețiu: „Se preconizează că fiecare lună de pandemie activă înseamnă 9 luni de recuperare economică”
Cristian Onețiu îi învață pe antreprenori cum să-și gestioneze afacerea în perioada crizei economice provocate de pandemia COVID-19.  Investitorul acționează în această perioadă ca sprijin pentru alți...

Indicele ROBOR la 3 luni a crescut la 2,57% pe an

Indicele ROBOR la 3 luni a crescut la 2,57% pe an
Indicele ROBOR la 3 luni a urcat astăzi la 2,57% pe an, de la 2,55% pe an, miercuri, transmite Banca Naţională a României (BNR). În funcție de acesta se calculează costul creditelor de consum în lei cu...

Curățătoriile de haine, obligate să rămână deschise, cer autorităților să-și suspende activitatea

Curățătoriile de haine, obligate să rămână deschise, cer autorităților să-și suspende activitatea
Asociația patronilor de curățătorii și spălătorii de haine din mall-uri a transmis o petiție către autorități prin care cer suspendarea activitatății întrucât sunt expuși...

Noi precizări despre obținerea Certificatului de Situație de Urgență

Noi precizări despre obținerea Certificatului de Situație de Urgență
Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MEEMA) a publicat noi detalii despre emiterea Certificatului de Situaţie de Urgenţă (CSU) pentru companii. Beneficiarii programelor naţionale care...

Piața muncii: speranțe de revenire după 4-5 luni grele

Piața muncii: speranțe de revenire după 4-5 luni grele
Salariile românilor au crescut puternic anul trecut, în special în construcții și în sectorul bugetar. Cu toate acestea, suntem încă departe de standardele UE, atât la câștiguri, cât și la puterea de...

Planuri de criză și soluții de ultimă oră

Planuri de criză și soluții de ultimă oră
Galerie Foto Pandemia de coronavirus lovește dur afacerile din România. Fie că este vorba despre antreprenori de startup-uri sau de companii cu experiență îndelungată pe piață, criza economică a lovit în plin, însă sub...
Serviciul de email marketing furnizat de