x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Perluo, afacerea parfumată care se pregăteşte să treacă graniţa României

0
Autor: Luciana Cocoș 12 Sep 2019 - 12:14
Perluo, afacerea parfumată care se pregăteşte să treacă graniţa României
Vezi galeria foto


Românii au cumpărat anul trecut produse cosmetice în valoare de 1,7 miliarde de euro, iar trendul este de creștere. De altfel, afacerile din sectorul producției de cosmetice din România s-au dublat între 2013 și 2017, la peste 100 de milioane de euro, iar datele pe din 2018 indică depășirea pragului de 120 de milioane de euro, arată datele unei analize KeysFIn. Gusturile oamenilor se rafinează de la an la an, iar tot mai mulți preferă să folosească produse din magazinele de specialitate, fiind mai preocupați de calitate, decât de preț. Pe calitate și naturalețe a mizat și o tânără antreprenoare care și-a transformat pasiunea pentru uleiurile esențiale și aromaterapie într-o afacere parfumată.

Povestea brandului Perluo începe undeva în anul 2016, pe când fondatoarea sa, Andreea Reeder, se mutase la Toronto, în Canada. Având un master în sănătate publică și lucrând în studii clinice pe evaluarea calității vieții, Andreea nu se gândea la acea vreme că o simplă pasiune pentru uleiurile esențiale avea să se transforme ușor, ușor într-un business cu produse de îngrijire. “Totul a început din întamplare, dar a continuat și s-a transformat într-o frumoasă pasiune. A început când m-am mutat în 2016 în Toronto, iar pentru că aveam niște timp liber la dispoziție până se încheia procesul de relocare, m-am hotărât să urmez un curs de aromaterapie. Începusem să folosesc câteva uleiuri esențiale și, pe lângă faptul că îmi plăceau, mă intriga domeniul care începuse să crească. După un an am finalizat cursul de aromaterapie (certificat de Asociația Canadiană de Aromaterapie), timp în care a început să se înfiripe ideea de a crea un brand de produse de îngrijire a corpului în care să încorporez uleiurile esențiale cu beneficiile și mirosurile lor deosebite. Așa am început să lucrez la planul de business și să mă documentez intens pe fiecare parte, de la legislație, producție, trenduri și ingrediente”, spune Andreea Reeder.

 

Un brand 100% natural

 

Au trecut trei ani până când totul a prins contur, iar produsele Perluo au apărut pe piața din România în luna mai a acestui an. “Numele ‘Perluo’ vine din limba latină și înseamnă a face baie/a se spăla. Perluo este un brand de produse pentru îngrijirea corpului și părului. Conceptul Perluo a fost creat din dorința de a oferi produse funcționale, de calitate, și de a încorpora beneficiile oferite de uleiurile esențiale 100% pure și naturale în rutina noastră de zi cu zi. Fiecare produs Perluo conține uleiuri esențiale, extracte din plante, nutrienți și vitamine”, mai spune tânăra antreprenoare. Andreea Reeder a investit 50.000 de euro în business-ul său, bani proveniți din surse proprii. “Această sumă a fost investită în utilaje, materie primă, rețetele produselor, testele de laborator și dosarele cosmetice pentru fiecare produs în parte, designul brandului și al etichetelor. Produsele sunt fabricate în spațiul nostru de producție din București, amenajat și utilat, conform legislației europene, iar produsele au toate testele și notificările necesare. Am lucrat cu chimiști din Marea Britanie pentru dezvoltarea produselor, iar amestecurile de uleiuri esențiale sunt dezvoltate de mine împreună cu experți în aromaterapie din Canada și Marea Britanie.”

 

Beneficiile oferite de Mama Natură

 

Uleiurile esențiale, considerate Prima Medicină a Omenirii, au fost reintroduse în medicina modernă spre sfârșitul secolului XIX, începutul secolului XX, când au fost folosite de doctorii armatei pentru proprietățile lor antibacteriene și puternic vindecătoare. Uleiurile esențiale sunt substanțe volatile extrase din plante (rădăcini, frunză, scoarţă sau tulpini de copaci, flori, seminţe). În natură, uleiurile esenţiale reprezintă, de fapt, sistemul de apărare al plantelor împotriva dăunătorilor şi paraziţilor: sistemul imunitar al plantei. Fiind ingredientele de bază pentru produsele sale, Andreea le acordă o atentie deosebiă. “Am selectat uleiuri esențiale care au teste făcute pe fiecare lot și care atestă puritatea și calitatea fiecăruia în parte. Tot ele sunt și cele mai scumpe ingrediente. O parte din materia primă o iau de la distribuitori români, dar marea majoritate provine de la producatori și distribuitori din Europa. Am pus foarte mare accent pe calitate, de aceea am cercetat și ales cu atenție distribuitorii pentru fiecare ingredient în parte”, mai spune fondatoarea Perluo. “Există o relație strânsă între mirosuri, emoții și amintiri. Simțul mirosului joacă un rol vital în starea noastră generală de bine. Când inspirăm moleculele de ulei esențial, ele stimulează receptorii mirosului din nas, aceștia transmit informația la creier, influențând astfel emoțiile și sănătatea psihică, mentală și fizică. Pe lângă parfumul lor minunat, care îți trezește simțurile și oferă o stare generală de bine, uleiurile esențiale sunt recunoscute și folosite încă din timpuri străvechi în tratamente de înfrumusețare și practici de îngrijire a sănătății.” Femeia informată, încrezătoare și curioasă! Acesta este profilul clientelor Perluo.

 

Portofoliul de produse va creşte

 

De la începutul anului până acum, Andreea Reeder a vândut produse în valoare de circa 10.000 de lei, și are deja clienţi care revin a doua sau a treia oară. Din gama de produse fac parte geluri de duş, uleiuri de duş, săpunuri exfoliante de mâini, şampoane şi balsamuri de păr. Urmează ca în portofoliu să intre şi produse pentru îngrijirea tenului, dar şi o gamă de produse pentru casă şi una pentru bărbaţi. Preţurile variază între 60 lei pentru un săpun exfoliant de mâini şi 125 de lei pentru o loţiune de corp de 500 de mililitri.

 

“Femeile din România au avut întotdeauna grijă de cum arată și au găsit modalități de a-și pune frumusețea în valoare. Sunt însă din ce în ce mai atente la calitate și se interesează mai mult de ce conțin produsele pe care le folosesc.

Andreea Reeder

 

Testul răbdării, trecut cu brio

 

Antreprenoarea povestește că începutul nu a fost deloc ușor, fiind nevoită să se ocupe singură de tot. “Implementarea spațiului de producție a fost un proces complex și destul de dificil: de la identificarea utilajelor, organizarea spațiului conform legislației în vigoare până la obținerea tututror autorizațiilor de funcționare. O altă parte grea pentru mine a fost să am răbdare. Am învățat că dezvoltarea și punerea pe piață a unor produse de calitate necesită timp.” Este ajutată însă de soțul său, iar în curând urmează să angajeze două persoane pentru partea de producție, pentru că are în plan deschiderea unui magazine propriu. “Doresc să îmi extind rețeaua de distribuitori din București și din țară. Iau în calcul pentru viitor și deschiderea unui mic magazin propriu. Exportul produselor în afara țării este clar în target. Prima țară vizată este Spania. Din luna noiembrie a acestui an produsele Perluo se vor găsi în două locații din Barcelona”, anunță antreprenoarea. În prezent, produsele se găsesc online, dar și în două magazine din Bucureşti.

 

Cum se fabrică săpunul lichid

1. Materiile prime (apă distilată, glicerină, surfactanți, conservant, uleiuri esențiale, extracte din plante) se introduc în spațiul de producție, se cântăresc și se transferă în vasul de omogenizare care este dotat cu sistem de încălzire-răcire;

2. Materiile prime se mixează în vasul de omogenizare la temperatura și viteza corespunzătoare;

3. Produsul finit se transferă în dozatorul de umplere care este conectat la vasul de omogenizare;

4. Produsul de dozează în ambalaje individuale;

5. Ambalajele se introduc în sistemul semi-automat de etichetare, se etichetează și marchează cu numarul lotului și data de expirare;

6. Produsele se transferă în spațiul de depozitare.

 


 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Primul scaner termic 100% românesc

Primul scaner termic 100% românesc
Industria națională de apărare s-a reprofilat pentru a fabrica produse necesare prevenirii și combaterii pandemiei COVID-19. Astfel, va fi realizat un scaner termic, care permite scanarea precisă și rapidă pe...

Curs valutar 8 aprilie 2020: Leul scade în fața principalelor valute

Curs valutar 8 aprilie 2020: Leul scade în fața principalelor valute
Euro se apreciaza si miercuri in raport cu moneda nationala, acelasi fiind cazul si pentru dolarul american. Banca Nationala a Romaniei (BNR) a anuntat, miercuri, un curs de referinta de 4,8338 lei/euro, in crestere...

Peste un milion de măști chirurgicale vor fi produse zilnic din 15 aprilie

Peste un milion de măști chirurgicale vor fi produse zilnic din 15 aprilie
Producţia de măşti chirurgicale româneşti ar putea ajunge la un milion de bucăţi zilnic începând din 15 aprilie, dată de la care nu vor mai exista probleme cu aprovizionarea acestora, a...

Turiştii îşi cer banii înapoi, Ministerul Economiei, fără plan de urgenţă

Turiştii îşi cer banii înapoi, Ministerul Economiei, fără plan de urgenţă
Sectorul HoReCa are șanse de relansare, dacă restricțiile de circulație se vor ridica de la începutul lunii iunie, însă marea problemă va rămâne mult timp la agențiile de turism. Deciziile de redresare...

Românii au nevoie de bani aruncați din elicopter. „Manifestul antreprenorilor”. Ieșirea din criză costă 30 de miliarde de euro

Românii au nevoie de bani aruncați din elicopter. „Manifestul antreprenorilor”. Ieșirea din criză costă 30 de miliarde de euro
Galerie Foto Un document adresat principalilor factori de decizie din România - Președinției, Guvernului, Parlamentului și partidelor politice parlamentare -, și semnat de câteva zeci de oameni de afaceri, plus principalele...

Coronacriza: Patru din cinci slujbe, afectate de pandemie

Coronacriza: Patru din cinci slujbe, afectate de pandemie
3,3 miliarde de oameni, reprezentând 81% din forța de muncă globală, au locul de muncă închis sau oprit parțial, conform Organizației Internaționale a Muncii (OIM), agenție a Națiunilor Unite, citată de...

Ministrul Economiei promite relansarea economiei: “Venim cu un al doilea val de măsuri”

Ministrul Economiei promite relansarea economiei: “Venim cu un al doilea val de măsuri”
Ministrul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri a anunţat, marți, într-un mesaj publicat pe contul de Facebook, că se gândeşte la relansarea economiei ţării şi asigură că ministerul de resort va veni cu...

Orban: Guvernul vrea să mențină puterea de cumpărare a populației

Orban: Guvernul vrea să mențină puterea de cumpărare a populației
Guvernul vrea să mențină puterea de cumpărare a populației și să fie pregătit pentru repornirea economiei atunci când se vor ridica restricțiile impuse pentru prevenirea răspândirii coronavirusului, a...

Blue Air cere Guvernului acordarea unui credit de salvare pentru a-și putea continua activitatea

Blue Air cere Guvernului acordarea unui credit de salvare pentru a-și putea continua activitatea
Compania Blue Air a solicitat, luna trecută, un credit de salvare, sub formă de împrumut cu dobândă preferenţială acordat într-o situaţie de criză majoră, potrivit unui comunicat  al...

Șomajul în hotelurile și restaurantele din România a urcat la 60%

Șomajul în hotelurile și restaurantele din România a urcat la 60%
Rata şomajului în hoteluri şi restaurante se ridică la 60% şi riscă să ajungă la 90% în lunile următoare din cauza restricțiilor impuse de pandemia cu coronavirus,...

Creșterea PIB de anul trecut a fost de 4,1%

Creșterea PIB de anul trecut a fost de 4,1%
Creșterea PIB de anul trecut a fost de 4,1%, iar în ultumul trimestru al anului creșterea a fost de 1,5% comparativ cu trimestrul precedent, anunță Institutul Național de Statistică. Faţă de acelaşi...

Alexe: Interzicerea tăierilor legale pe durata stării de urgență nu ar fi benefică pentru economie

Alexe: Interzicerea tăierilor legale pe durata stării de urgență nu ar fi benefică pentru economie
Ministrul Mediului, Costel Alexe, susține că măsura interzicerii tăierilor legale pe durata stării de urgență nu ar fi benefică pentru oameni, mediu și economie. Anunțul, făcut în urma unor consultări cu...

În criză se deschide sezonul la „vânătoarea de capete”

În criză se deschide sezonul la „vânătoarea de capete”
Analiștii din domeniul economic și al Resurselor Umane avertizau încă din 2008 companiile să aibă grijă de specialiști, pentru că în perioadele de criză economică se pot lua oamenii cei mai buni. „Pe timp...

Soarta bugetarilor. Guvernul încă face scenarii

Soarta bugetarilor. Guvernul încă face scenarii
Guvernanții încă studiază problema și se mai sfătuiesc pentru a lua o hotărâre cu privire la activitatea angajaților din sectorul bugetar. Astfel, încă nu se știe câți dintre aceștia vor continua să...

Amplasarea pieselor pe marea tablă

Anul 2017 a debutat în Statele Unite cu instalarea noului președinte Donald Trump la Casa Albă. Printre problemele (dosarele) preluate de la predecesorul său se afla una de o importanță și greutate aparte, a...
Serviciul de email marketing furnizat de