x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Reacţia Antena Group la decizia AVON de a retrage reclama difuzată în cadrul emisiunii Acces Direct

Reacţia Antena Group la decizia AVON de a retrage reclama difuzată în cadrul emisiunii Acces Direct

07 Feb 2013   •   17:49
Reacţia Antena Group la decizia AVON de a retrage reclama difuzată în cadrul emisiunii Acces Direct

Antena Group consideră că decizia companiei AVON, de a retrage publicitatea difuzată în cadrul emisiunii Acces direct, reprezintă un demers neconform cu principiile elementare de business şi este o măsură care dă curs unei acţiuni de manipulare mediatică, după cum reiese din scrisoarea adresată de CEO Antena Group, Sorin Alexandrescu, directorului general AVON, Răzvan Diraţian.
_____________________________________________


"Domnului Răzvan Diraţian, Director General
Am constatat faptul că AVON, compania dumneavoastră, a luat decizia de a afecta relaţia comercială dintre companiile noastre prin intermediul declaraţiilor de presă, aşa cum acestea sunt prezentate în spaţiul online încă din data de 6.02.2013.

Condiderăm că decizia, aşa cum aceasta a fost emisă în spaţiul public, nu face decât să dea curs şi să vă implice direct într-o acţiune de manipulare mediatică, promovată de o persoană care are interese personale, acţionând cu rea credinţă împotriva companiei noastre.

Constatăm că aţi dat curs acestui demers într-o manieră neconformă cu principiile elementare de business, în contradicţie totală cu modul în care Antena Group a derulat relaţiile comerciale cu dumneavoastră, cu toate că reprezentaţi doar 0,003% din cifra noastră de afaceri.

Maniera în care v-aţi exprimat şi felul subiectiv în care v-aţi coordonat deciziile nu are decât un singur efect, acela de a afecta vizibilitatea produselor dumneavoastră faţă de publicul ţintă vizat. Aceste efect este cu atât mai puternic cu cât decizia dumneavoastră a fost influenţată de acţiuni de presă manipulative, fără a fi întemeiată pe studii sau cercetări care să releve impactul conţinutul emisiunii Acces direct asupra comportamentului de consum al clienţilor.
Sorin Alexandrescu,
CEO Antena Group"

×
Subiecte în articol: antena group avon