x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Campaniile Jurnalul DE LA ANA LA CAIAFA / Magazin german, deservire ca la noi

DE LA ANA LA CAIAFA / Magazin german, deservire ca la noi

27 Oct 2008   •   00:00

Ultimii ani au adus o semnificativă creştere a numărului supermarketurilor care desfac atât materiale de construcţii, cât şi anumite ustensile necesare casei şi grădinii. Respectul faţă de cetăţeanul cumpărător lasă însă foarte mult de dorit. Poate că numai "Protecţia consumatorului" mai poate face ceva în acest sens.



Considerând că produsele oferite cum­pă­rătorilor de conglomeratul HORNBACH (situat în Bucureşti) pot întruni adevărata calitate germană, la data de 14 iulie 2007 am vizitat respectivul magazin şi cu această ocazie am achiziţionat mai multe produse, printre care şi o pompă de stropit grădina (atomizator), marca Einhell, conform facturii nr. 207753. În momentul cumpărării acestui produs, cum de altfel se întâmplă cu foarte multe altele, nu mi s-a făcut o probă a funcţionării sale. În afară de factură, de bonul de casă ştampilat şi de instrucţiunile de utilizare nu am primit nici un act de garanţie. Pe cutie este specificată perioada de garanţie (doi ani de la data cumpărării), dar nu şi firmele care asigură service-ul.  

Ghinionul face ca acest produs să aibă un defect, apa introdusă în recipient curgând prin partea inferioară la o presiune foarte mică. Astfel, m-am deplasat la respectivul supermarket pentru rezolvarea amiabilă a problemei (schimbarea produsului defect).  Ajuns la magazin, am fost plimbat de la un lucrător la altul, reuşind într-un târziu să dau peste persoana care putea să rezolve problema. Şeful respectivului raion, pe numele său Botan Florin, a refuzat schimbarea respectivului produs, motivând că acest lucru era posibil doar în primele 30 de zile de la cumpărare, cu toate că perioada de garanţie este de doi ani!!!!

La un moment dat apare un director adjunct, Donică Robert, care-mi propune o soluţie de-a dreptul hilară. Să-mi elibereze un act de garanţie pe loc, la un an de la cumpărare!!!! Şi cu actul dobândit să mă prezint la firma care asigură ser­vice-ul şi care se află în Dragomireşti Vale (sic!). Bine că nu am fost trimis la Sighetul Marmaţiei. Ceea ce nu au înţeles respectivii domni este că un act nu poate fi eliberat retroactiv.
De asemenea, se pare că încă nu au auzit de OPC, la care mă văd nevoit să apelez.

Corectitudinea germană nu se regăseşte în acest magazin, unde se vând produse chinezeşti într-o manieră clar românească.  Aviz posibililor vizitatori ai acestui magazin.
Cu falsă stimă şi fără consideraţie pentru respectivii «domni»,
Gheorghe Stancu

Eticheta de pe pompa cu pricina este în germană, semn că distinsul magazin "gândeşte" româneşte

D-ale cetăţeanului

Mihai, cetăţean român, a fost ope­rat de apendi­cită, deşi suferea de piatră la rinichi. Andreea, cetăţean român, a trebuit să aştepte 30 de ore în aeroport fără nici o explicaţie. Laura, alt cetăţean român care a ales să trăiască departe de ţară, pentru că acolo, în străi­nătate, nu este atâta bi­roc­ra­ţie şi atâta bătaie de joc ca în România. Suntem siguri că şi tu ai trecut prin ceva asemănător! Acum ai ocazia să-i arătăm cu degetul pe vinovaţi. Ziarul nostru vine în sprijinul tău şi îţi lansează provocarea de a deveni reporter de ocazie al Jurnalului Naţional.

Nu ezitaţi şi scrieţi la "D-ale cetăţeanului" pe adre­sa de e-mail cetateanul@jurnalul.ro sau prin poştă la Jurnalul Naţional, Piaţa Presei Libere nr. 1, Corp D, etaj 8, Sector 1, Bucureşti, pentru rubrica "D-ale cetăţeanului"!

×
Subiecte în articol: magazin cetateanul