Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Campaniile Jurnalul Descoperirea Romaniei Jurnal de caravana - Reintoarcere in timp

Jurnal de caravana - Reintoarcere in timp

de Sorin Anghel    |    02 Aug 2005   •   00:00

Dupa ce am parasit Cernavoda cu mare regret, piscina din campusul canadian innebunindu-ne, am stiut sa ne facem viata usoara si la Cernavoda. Intre doua reportaje si un pranz am avut grija sa facem si o baie in mare. Sorin Anghel

Prima zi la Navodari. Incepem ziua la plaja. Nu pentru vreun reportaj. Cu noaptea in cap am iesit sa facem o baie in mare si sa profitam de razele sanatoase ale soarelui. Daca ar fi trebuit sa ne sculam asa de dimineata pentru treburi gazetaresti, cu siguranta ca nu am fi reusit.

AMINTIRI. Dupa micul dejun, ne-am impartit pe echipe si am plecat pe teren. Le-am luat pe Karina si Roxana si am aterizat in tabara de copii de la Navodari. Dupa o tura pe la birouri, am luat-o spre plaja. L-am avut ca ghid pe Octavian Rusu, un profesor de Fizica la un liceu din Bucuresti, care de cateva decenii vine vara de vara aici. Omul e indragostit de acest loc. Am intrat cu gleznele in apa si am inceput sa-mi amintesc de vacanta petrecuta aici, in urma cu mai bine de 12 ani. Treceam in clasa a patra atunci. Tin minte si acum ca eram cazati in Complexul Perla, iar cea care se ocupa de noi era invatatoarea Marilena Tugui. Intre timp s-a maritat, are si un copil. Eu am crescut, astfel ca acum ii este foarte greu sa ma recunoasca cand ma vede pe strada. Am petrecut o zi in tabara exact ca si ceilalti copii aflati acolo. Am si mers cu ei la plaja, la masa, am vizitat si dispensarul pentru ca am avut ceva dureri de cap din cauza caldurii. Dupa-amiaza ne-am retras la hotelul nostru. Pentru odihna? In nici un caz. Am stat la plaja, sa plecam cat mai bronzati spre Braila. Inainte de asta nu am uitat sa trecem pe la Primarie, ca sa ne vedem cu primarul Tudorel Calapod. Nu am stat prea mult pentru ca omul era ocupat. Si nici nu prea avea ce sa ne spuna.

INDUSTRIALI. In tot acest timp, cealalta echipa, alcatuita din Valentin Zaschievici, Gabriela Antoniu, Cristi Petru, Laura Toma, Doru Cobuz si Marin Raica, a mers sa "inspecteze" Rafinaria Rompetrol. Au vizitat absolut tot, iar Doru Cobuz, care s-a definit drept "un baiat din Botosani", a cerut sa vada pe viu cum se prelucreaza titeiul. Gazdele i-au explicat ca asa ceva nu se poate si a fost nevoit sa isi puna pofta in cui.

DISTRACTIE. Pe inserat, ne-am intors in tabara pentru a urmari un spectacol de circ. Marin Raica si Karina Knapek, fotoreporterii nostri, au fost recunoscuti de copiii din Foeni - Timis. Timpul petrecut la inundatii i-a transformat pe colegii nostri in Banat in adevarate vedete locale. Pentru toata gasca, seara s-a incheiat la hotel. Dar nu in camere, ci in sala de distractie. Am jucat tenis si biliard, am ascultat muzica. Totul pana cand ne-am dat seama ca trebuie sa ne mai odihnim fiindca maine ne asteapta o noua zi de munca. Si de plaja, obligatoriu. Singura care a absentat a fost Gabriela Antoniu. Ca un elev tocilar, a stat in camera si a scris de zor. Ne-a explicat si de ce. "O sa vin in concediu la mare si nu vreau sa imi stric acum placerea de a sta lungita la soare."

NU RATATI!
In ziarul de maine puteti citi:
  • un reportaj din tabara de la Navodari
  • Un interviu cu Dinu Patriciu, actionarul majoritar Rompetrol
  • INTRATI IN CONTACT CU ECHIPA!
    Jurnalul National va asteapta sa contactati echipa noastra. Pentru orice sugestii va punem la dispozitie numarul de telefon 224.39.94, faxul 318.20.35 si adresa de e-mail caravana@jurnalul.ro.

×
    Subiecte în articol: descoperirea romaniei