x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Ai bilet? Si ce daca? / Pasageri cantariti la urcarea in tren

0
Autor: Nicoleta Catana 18 Apr 2007 - 00:00
Ai bilet? Si ce daca? / Pasageri cantariti la urcarea in tren


Somnul contribuabililor naste noi si noi decizii luate de autoritatile zapacite de atatea legi si masuri pentru combaterea terorismului, emanate de razboinicii lui Bush si Blair. Dupa un „brain-storming” prelungit (probabil intr-un „pub”, la drum de seara), angajatii cailor ferate din Marea Britanie au decis sa echipeze garniturile de tren cu dispozitive ce pot calcula cate persoane se afla in vagoane, in functie de greutatea totala a vehiculului. In acest fel va putea fi evitata supraaglomerarea, sustin cei in cauza, citati de site-ul Ananova si Rompres.

AGLOMERATIE MARE. Explicatiunea oficiala suna cam asa: „greutatea totala a vagoanelor permite angajatilor sa estimeze cat de mult mai poate fi incarcat trenul, astfel incat sa functioneze la parametrii optimi”.Carevasazica fiecare vagon va fi prevazut cu un cantar. In functie de cate sute sau mii de kilograme vor fi inregistrate de aparatul plasat strategic sub podea, membrii „echipajului” vor hotari probabil cine se va da jos din tren si cine va ramane in compartimente. In acest scop, salariatii responsabili cu planificarea au stabilit chiar si greutatea optima a unui pasager: 75 kg. Vai de pasagerii care au avut proasta inspiratie sa-si rezerve locurile din timp, si vor ajunge in ultima clipa la peronul respectiv. Ca sa nu mai vorbim despre cei cu „gabarit depasit”. Cat despre „mersul cu nasul”, s-a terminat! Sau cel putin asta am inteles noi, cei mai „neiluminati”, nu de alta dar initiatorii nu au precizat si cum va fi implementat proiectul cu pricina. Sau poate ca cei ce vor sa asculte „glasul rotilor de tren” vor fi cantariti la casa de bilete. In acest mod simplu vor putea fi evitate eventualele incidente neplacute cauzate de protestele energice ale celor care vor „pica” la examinare. Stimati calatori, pentru binele dumneavoastra, evitati excesul de sare, zahar si grasimi. Calatorie placuta!
Citeşte mai multe despre:   operatiunea ceata si fum

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de