x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Olandezul zburator / Vom scapa de ambuteiaje?

0
Autor: Nicoleta Catana 19 Apr 2007 - 00:00
Olandezul zburator / Vom scapa de ambuteiaje?


Vesti bune pentru edilii Bucurestiului. Angajatii primariei mult iubitei noastre capitale nu mai trebuie sa-si bata capul cu problemele cauzate de traficul infernal de pe strazile si soselele aflate in gestiune. Comform Rompres, un inventator olandez se pregateste sa scoata la vanzare brevetul pentru...masina zburatoare!

MASINA SOL-AER. Denumita PAL-V, masina olandezului este de fapt un girocopter, dotat cu elice ce pot fi activate atunci cand soferul se satura sa se deplaseze cu viteza de 10 km/h, cum se intampla pe la noi la primele ore ale diminetii, de exemplu. Adio trafic congestionat! PAL-V poate decola in spatii inguste si se poate ridica pana la altitudinea de 1.500 de metri! Cel putin asa pretinde John Bakker, cel care a lucrat la proiectul girocopterului timp de 6 ani, alaturi de specialistii Institului de Aeronautica din tara lalelelor. Nici vitezomanii nu au fost uitati de olandez. Datorita propulsorului atasat in partea posterioara a vehiculului si conectat la clasicul motor cu ardere interna, masina cu pricina poate atinge viteza de 200 km/h atat la sol cat si in aer. Daca Bakker va gasi clienti dispusi sa-i produca girocopterul, atunci masina-minune ar putea sa „circule” prin Europa incepand cu anul 2010. Probabil ca tot atunci va fi data in folosinta si autostrada Bucuresti-Constanta. Sau poate ca nu.
Citeşte mai multe despre:   operatiunea ceata si fum

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de