x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Ce trebuie să știi despre viitorul BMW M3

0
Autor: TopGear 23 Aug 2012 - 21:00
Așteptat la Salonul de la Geneva din primavara lui 2014, BMW M3 (F30) va veni cu cateva schimbari de direcție.Daca E46 (și chiar E36 de dinaintea sa) incanta ego-urile posesorilor cu motorul șase-in-linie de sub capota, urmatorul (și actualul, E92) iți zdruncina cutia toracica cu huruitul unui V8 cu 420 CP (cu aproape 80 mai mulți decat E46).Insa toți puriștii M3 au blamat dihania V8, nu pentru ca, Doamne-ferește!, nu ar livra, ci pentru ca, uhm... nu e „șase-in-linie”. Impreuna cu mentalitatea „downsized” careia mai toți producatorii trebuie sa se conformeze (vezi și cazul M5 care a renunțat la V10 in favoarea unui V8 bi-turbo), bavarezii au ...Citeste articolul complet in TopGear
Citeşte mai multe despre:   informaţii,   BMW,   m3,   f30,   bi-turbo,   sase-in-linie
Serviciul de email marketing furnizat de