x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Arte Vizuale Bruno de România

Bruno de România

de Cristiana Stamatescu    |    15 Iul 2009   •   00:00

"Bruno", noul personaj burlesc al creatorului lui "Borat", Sacha Baron Cohen, s-a impus pe locul întâi în box-office-ul nord-american în primul week-end de proiecţie în cinematografe, cu încasări de 30,4 milioane de dolari.



Locul secund a revenit filmului de animaţie "Epoca de gheaţă 3", al treilea film din celebra serie, cu 28,5 milioane de dolari, pentru ca poziţia a treia a topului să fie ocupată de superproducţia "Transformers: Revenge of the Fallen", 24,2 milioane. Comedia "Bruno" va avea premiera şi în România la 31 iulie, dată la care ne vom întâlni cu Bruno, austriacul blond, homosexual şi excentric, un fashion reporter care şi-a propus să ajungă ,,cel mai celebru austriac de la Hitler încoace".

Obişnuit cu celebritatea, Buno cunoaşte responsabilităţile pe care le are o vedetă faţă de fanii săi, motiv pentru care nu lipseşte de la prezentările de modă, tratamentele faciale şi şedinţele de epilare. Admiratorii din România ai lui Sacha Baron Cohen pot demonstra cât de mult apreciază umorul impus o dată cu apariţia lui Borat în campania Buno de România, lansată pe site-ul www.bebruno.ro, efort care va fi răsplătit cu premii.

Actorul Sacha Baron Cohen a devenit celebru datorită filmului "Borat! - Învăţături din America pentru ca toată naţia Kazahstanului să profite", un fals documentar despre un jurnalist kazah care descoperă Statele Unite. Baron Cohen a primit pentru acest rol un Glob de Aur în 2007. "Borat", lansat de 20th Century Fox în noiembrie 2006, a avut încasări de 261 de milioane de dolari în lumea întreagă şi a obţinut o nominalizare la ediţia din 2007 a premiilor Oscar pentru cel mai bun scenariu adaptat.

×
Subiecte în articol: arte