x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Arte Vizuale Euronews promovează Festivalul Enescu timp de nouă săptămâni

Euronews promovează Festivalul Enescu timp de nouă săptămâni

de Maria Sârbu    |    25 Mar 2011   •   14:03

Postul de televiziune Euronews a început astăzi, 25 martie, promovarea Festivalului şi Concursului Internaţional “George Enescu”, care se va desfăşura între 1 şi 25 septembrie. Promovarea va fi asigurată, conform contractului, timp de nouă săptămâni, prin 14 spoturi pe săptămână, vizibilitate online, cât şi prin menţionări speciale în emisiunile “Rendez-vous” şi “Le mag”.

Potrivit organizatorilor Festivalului Enescu, în perioada 1 noiembrie 2010 – 6 februarie 2011, a fost asigurată deja vizibilitatea prestigiosului eveniment prin difuzarea unui număr de 345 de spoturi în reţeaua CNN care acoperă Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Această campanie a avut şi o componentă online prin bannere pe CNNIntl.com, CNN.com,   CNNMoney.com.

Aceste două televiziuni au sprijinit Festivalul Enescu şi în 2009 (ediţia a XIX-a), fiind parteneri media internaţionali “de nădejde”.

×
Subiecte în articol: enescu euronews