x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Arte Vizuale Nouă structură operaţională la Realitatea – Caţavencu

Nouă structură operaţională la Realitatea – Caţavencu

de Ramona Draghici    |    19 Feb 2008   •   00:00

Grupul de presă Realitatea – Caţavencu va avea, de la jumătatea lunii aprilie, o nouă structură operaţională şi de management, care nu va mai ţine cont de suportul media pe care este difuzat fiecare produs (tv, radio, print etc), ci numai de publicul vizat (target market) - fie acesta cititor, telespectator sau ascultator.



Grupul de presă Realitatea – Caţavencu va avea, de la jumătatea lunii aprilie, o nouă structură operaţională şi de management, care nu va mai ţine cont de suportul media pe care este difuzat fiecare produs (tv, radio, print etc), ci numai de publicul vizat (target market) - fie acesta cititor, telespectator sau ascultator.

Astfel, în noua structură, managementul general, resursele financiare şi umane sunt alocate pe medii diverse, în trei noi mari divizii media: Quality (care cuprinde Realitatea TV, Realitatea International, Realitatea FM, Cotidianul, Academia Caţavencu, Radio Guerrilla şi Idei in Dialog), Business (The Money Channel, Business Standard, Money Express şi IP), Life Style (Romantica TV, Radio Total, Reţeaua 24 FUN, Tabu, Superbebe, J’adore, Aventuri la Pescuit, Bucătăria pentru Toţi şi Psihologia azi). Directorii celor trei noi divizii integrate vor fi Mihnea Vasiliu (Quality), Dragoş Stanca (Business Media) şi Sorin Vulpe (Life Style). La aceste trei noi divizii se adaugă alte două structuri strategice, care operează la nivelul întregului grup: NewsIN (condusă de Cosmin Popa) şi New Media (aflată în subordinea lui Dragoş Stanca). "Maturizarea consumatorilor români şi sofisticarea operaţiunilor media ale grupului Realitatea – Caţavencu ne-au obligat practic să facem această reorganizare”, a declarat Sergiu Toader, presedintele Realitatea - Caţavencu.


×
Subiecte în articol: arte realitatea